توزیع کننده کود هیومیک اسید پودری

کود هیومیک اسید پودری را می توان در بسته بندی هایی که وزن های متفاوتی دارند به دست آورد. در کنار این خرید کود هیومیک را بهتر است که از توزیع کننده اصلی انجام داد. در هر حال، این محصولات به دلیل داشتن فواید فوق العاده، در کشاورزی و باغداری امروز، به روش های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.
توزیع کننده کود هیومیک اسید پودری

نحوه مصرف کود هیومیک اسید پودری

نحوه مصرف کود هیومیک اسید پودری برای تقویت خاک، ریشه، جوانه زنی سریع و بازدهی بهتر گیاه، از هیومیک اسید در انواع مختلف استفاده می نمایند. این ماده، تحول بزرگی در کشاورزی ایجاد کرده و در حال حاضر، مشتریان زیادی دارد. اما سوالی که شاید برای برخی پیش بیاید، این می باشد که نحوه مصرف کود هیومیک اسید پودری چگونه است؟

در این زمینه باید گفت، این بستگی به مساحت و میزان کشت دارد. مثلاً باغچه تا زمین های زراعی که چندین هکتار هستند، طبعاً متفاوت اند. اما به طور کلی، چگونگی استفاده بر روی هر کدام از پاکت های ارائه می شود. به این معنی که یک دستورالعمل کوتاه به عنوان راهنمایی درج می گردد.

اما می شود این گونه هم بیان نمود که میزان پیشنهادی برای هر دفعه استفاده از این کود، به مقدار 2 تا 3 کیلوگرم در هر هزار لیتر آب می باشد. سپس که پودر را به خوبی در این حجم آب حل کردید، آن را وارد سیستم آبیاری نمایید.

اگر روش غرقابی را در پیش گرفته اید، در 30 دقیقه پایانی، همین مقداری از کود را که گفتیم، در آب اضافه کنید. خلاصه این که بیشتر توصیه می نمایند که در هر هکتار چه زمین های زراعی و چه باغات، 2 تا 4 کیلوگرم از این کود را به مصرف رسانید.

خرید کود هیومیک اسید پودری از تولید کننده

خرید کود هیومیک اسید پودری از تولید کننده جهت تهیه محصول به صورت مستقیم، بهتر است به خرید کود هیومیک اسید پودری از تولید کننده، روی آورید. به این ترتیب کالایی را به دست آورده می توانید که اصل و با کیفیت است. خوب است بدانید کودهای متذکره، در بسته بندی های متفاوت از 1 کیلوگرم تا به بالا عرضه می شوند.

به این صورت کسانی که عمده می خواهند کود را تهیه کننده، راحت می شود به این مرجع سر بزنند. جالب است بدانید، نوع پودری بر اثر خشکاندن محصول مایع به دست می آید که از نوع گرانولی قوی تر و گران قیمت تر می باشد. این محصولات در درجه های خلوص متفاوت که به شرح زیر می باشد تهیه می گردد:

  • 60 درصد
  • 65 درصد
  • 70 درصد
  • 80 درصد
  • و کود هیومیک اسید پودری 95

این مجموعه خالص ترین کودها را با قیمت های عالی ارائه می دهد. برای خرید، با بخش توزیع تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا