تولید کود هیومیک اسید مایع ایرانی

چند سالی می شود که تولید کود هیومیک اسید مایع در کشورمان افزایش پیدا کرده است. زیرا میزان تقاضا برای این کالای ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی روز به روز در حال افزایش می باشد. تولید هیومیک اسید به روش های مختلفی صورت می گیرد. برخی از شرکت های تولیدی درصدد هستند تا این کالا را با درجه کیفی بالا تولید کرده و با مناسب ترین نرخ ها به بازار فروش ارسال کند.تولید کود هیومیک اسید مایع ایرانی

بررسی انواع مختلف کود هیومیک اسید

بررسی انواع مختلف کود هیومیک اسید کود یکی از ابزارهای مهم برای مشاغل کشاورزی و باغداری است. در زمان های قدیم افراد از فضولات دامی به عنوان کود رسانی استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشریت هر ساله نمونه های جدید زیادی وارد بازار میگردند که هر کدام از آنها دارای مزیت ها و کارایی خاص خود می باشند. کود هیومیک اسید یکی از بهترین محصول هایی است که در بازار فروش تقاضای زیادی دارد. این کالا دارای انواع متعددی است که در زیر به بررسی آنها به صورت مختصر و مفید می پردازیم.

نتایج تحقیقات علمی صورت گرفته بر روی این اقلام نشان می دهد که مصرف این ملزومات باعث شده تا محصولات کشاورزی و باغی به سرعت شروع به جوانه زنی کرده و سرعت رشد آنها نسبت به قبل بیشتر گردد. همچنین می توان گفت که با استفاده از این کالا مقاومت گیاه در برابر بسیاری از بیماری ها و آفت ها افزایش پیدا می کند. این امر موجب خواهد شد تا طول عمر آنها بیشتر شود. برخی از این نمونه ها به صورت مایع هستند که مصرف آنها به راحت ترین شکل ممکن انجام می شود. نوع دیگری از آنان به شکل پودری می باشند که بسیار مقرون به صرفه هستند.

قیمت عرضه مستقیم کود هیومیک اسید مایع

قیمت عرضه مستقیم کود هیومیک اسید مایع قیمت هیومیک اسید مایع بسته به فاکتورهای متعدد که بر روی قیمت گذاری این نمونه موثر می باشند، متفاوت است. در برخی از شهرستان های ایران که عرضه این اقلام بیشتر از سایر مکان های دیگر انجام می شود دارای قیمتی مطلوب تر می باشند. همانطور که می دانید توزیع مستقیم و بدون واسطه یکی از شیوه های پخش این محصولات است که به دلیل حذف واسطه ها دارای نرخی ایده آل می باشد.

به همین دلیل برخی از برندهای تولیدی برای کسب مشتری بیشتر در تلاش هستند تا تولیدات خود را به صورت مستقیما به دست مشتری های خود با نرخی مناسب عرضه کنند. این وب سایت انواع این کالاها را به صورت عمده و تک در بسته بندی های متنوع با کیفیتی عالی و قیمتی استثنایی به خریدارهای خود ارائه می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا