کود پلت مرغی

خرید کود مرغی پلت خشک تناژ بالا

کود مرغی پلت خشک شده را می‌توانید در تناژ بالا در تمامی فروشگاه های معتبر فروش کود مرغی، خرید کنید. این کود را می‌توانید در تمامی مزارع و باغات مورد استفاده قرار دهید. کود مرغی پوسیده و خشک شده از پرمصرف‌ترین انواع کود در کشاورزی است. این نوع کود مرغی می‌توانند در هنگام کشت محصولات نیز مورد استفاده قرار بگیرد. و میزان جذب عناصر مغذی آن بسیار بالاست. زیرا هم خشک شده و هم به صورت کامل پوسیده شده و تمام عناصر مغذی آن در دسترس می باشد.کود مرغی پلت

کود مرغی پلت

کود مرغی پلت به خاطر داشتن مواد معدنی مفید و قیمت ارزانی که دارد بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. کود مرغی بیشترین مواد مغذی را در خود دارا می باشد. از طرفی نسبت به سایر کودها استفاده آن راحت تر است. زیرا هم بافت خاک را بهبود می بخشد و هم عناصر مغذی را به صورت کامل در اختیار گیاهان قرار می‌دهد.

از طرفی نیز چون دمای خاک را بالا نمیبرد می‌تواند برای تمامی گیاهان مورد استفاده قرار بگیرد. از موارد استفاده کود مرغی پوسیده شده و خشک شده این است که از آن برای کشت گیاهان نادر نیز استفاده می شود.

کود مرغی پلت

ترکیبات کود مرغی

کود مرغی حاوی اسید آمینه، اسید هیومیک، اسید فولویک و ترکیبات مفید دیگر و همینطور عناصر ماکرو و میکرو می باشد. و تمامی مواد مورد نیاز برای رشد گیاه را به همراه دارد. از این رو می توان از کود مرغی برای کشت تمامی گیاهان و درختان بهره برد.

همینطور برای مصرف خانگی نیز می توان از کود مرغی استفاه کرد زیرا بوی زننده ندارد و چون پوسیده شده است، به خوبی با خاک مخلوط می گردد.

کود مرغی پلت

ویژگی های کود مرغی

کود مرغی پلت دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • بالارفتن جذب عناصر غذایی
  • رشد سریع و جوانه زنی
  • افزایش مقاومت گیاه نسبت به تنش های محیطی
  • بالارفتن ترشح آنزیم و هورمون های گیاهی
  • افزایش فعالیت میکروارگانیسم های مفید خاک
  • افزایش جذب کود های شیمیایی در صورت استفاده همزمان
  • سازگاری این کودها با محیط و حفظ طبیعت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا