کود هیومیک اسید جامد

خرید کود هیومیک اسید جامد از تولیدی

خرید کود هیومیک اسید جامد از تولیدی، به آسانی انجام پذیر می باشد. از این طریق، مشتری می تواند به صورت عمده محصولاتی را تهیه کند از نظر کیفی بسیار عالی هستند و از طرفی، قیمت ها نیز ارزان محاسبه می شوند. گفتنی است که فروش کود هیومیک جامد، به صورت پودری و گرانولی صورت می گیرد. آنان را در بسته های متفاوتی عرضه کننده در سراسر ایران توزیع می کند.خرید کود هیومیک اسید جامد از تولیدی

مقدار مصرف کود هیومیک اسید جامد

مقدار مصرف کود هیومیک اسید جامد

درباره این که مقدار مصرف کود هیومیک اسید جامد، چگونه است، باید به زمین، نوع کشت، مساحت، آب و هوا و سایر عوامل دیگر دقت کرد. از طرفی، شرکتی که سازنده کود می باشد، معلومات دقیق را ارائه می دهد. اما عموماً مصرف نوع پودری را یک تا 2 کیلوگرم در هکتار توصیه می کنند.

البته برای محلول پاشی قضیه فرق می کند و نیاز است 3 تا 5 کیلوگرم را در هر هکتار به کار ببرید. اما نوع گرانولی که کیفیت پایین تری از پودری دارد و در سوی دیگر، ماندگاری آن روی سطح بالا است، اندکی روش استفاده اش فرق دارد.

اصولاً توصیه می شود تا از این کود به شیوه چال کردن استفاده نمایید. حتی برخی نیز شخم های عمیقی روی زمین ایجاد کرده و این ماده را به مصرف می رسانند. برای اندازه استفاده نیز بهتر است که به دستورالعمل ارائه شده از سوی شرکت توجه کنید.

از طرفی، مقدار مصرف این کودها، بستگی به نوع کشت هم دارد. مثلاً صیفی جات، درختان و محصولات زراعی هر کدام نیاز کم و بیشی به این محصول پیدا می نمایند.

به هر حال، این کود به دلیل داشتن فسفر، کلسیم، منیزیم، ازت، مس، روی، نیتروژن گوگرد، از جمله بهترین فرآورده محسوب می شود. برای ریشه زایی، جذب آب و مواد مغذی زمین و همینطور رشد سریع و حاصل دهی خوب گیاهان، بسیار موثر است. 

فروش کود هیومیک اسید در تهران

فروش کود هیومیک اسید در تهران در تهران، فروش کود هیومیک اسید، در دو نوع مایع و جامد انجام می شود. نوع مایع را بیشتر در قوطی های مخصوص پلاستیکی ارائه می دهند. ولی پودری و گرانولی این فرآورده را در بسته هایی که اوزان زیر را دارند، عرضه می کنند:

  • 1 کیلوگرمی
  • 5 کیلوگرمی
  • 10 کیلوگرمی
  • 15 کیلوگرمی
  • 20 کیلوگرمی
  • 30 کیلوگرمی

ارائه به روش کلی انجام می شود و مشتری بسیار راحت از طریق آنلاین قادر است که کود مورد نظر را پیدا کرده و آن را سریع تهیه کند. از جانبی، فروشنده بهترین برندها را عرضه می کند و پس از انجام معامله، فوری اقدام به ارسال کالا می نماید تا در مدت زمان تعیین، شده به دست سفارش دهنده برسد. فروش با قیمت عالی صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا