اسید هیومیک پودری

خرید کود هیومیک اسید درجه یک به صورت آنلاین

پیشرفت همه جانبه علم و تکنولوژی به پرورش سریع تر و با کیفیت تر انواع گیاهان نیز کمک کردند. تولید انواع کود های موثر در رشد و بازدهی بهتر گیاهان در تولید میوه ها باعث شده تا میزان بازدهی باغات میوه در سالهای اخیر با افزایش چشمگیری روبرو شود. یکی از بهترین کودهای تولید شده برای کمک به پرورش بهتر گیاهان و جذب بهتر مواد غذایی توسط ریشه گیاهان کود اسید هیومیک اسید. در این مطلب قصد داریم به صورت گذرا نحوه خرید کود هیومیک اسید  آنلاین را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. 

این کود در انواع جامد و پودری و همچنین به صورت مایع به تولید می‌رسد و ما می توانیم آن را در بسته بندی های مختلف برای عرضه به مشتریان ارائه دهیم.


خرید کود هیومیک اسید درجه یک به صورت آنلاین

تفاوت قیمت هیومیک اسید پودری و گرانوله

تفاوت قیمت هیومیک اسید پودری و گرانوله

همانطور که اشاره شد اسید هیومیک جامد به صورت گرانول در بسته بندی های کیلویی به فروش می رسد. به دلیل وجود فضای خالی بین مولکول ها در حالت گرانولی نسبت به حالت پودری اسید هیومیک، کود گرانول شده از لحاظ وزن در واحد حجم نسبت به کود پودری عدد پایین تری را نشان می دهد. به زبان ساده حجم یک کیلو کود گرانوله اسید هیومیک از حجم یک کیلو کود پودری آن بیشتر است. 

کود هیومیک اسید پودری را میتوان به صورت محلول در آب نیز استفاده کرد. برخی از پرورش دهندگان انواع گل و گیاه و باغداران آن را به صورت پودری به هنگام شخم زدن زمین به خاک اضافه می کنند. برای اسید هیومیک گرانوله هم این امکان وجود دارد. همانطور که اشاره شد در واحد وزن تفاوتی بین قیمت این کود در دو حالت ساختاری متفاوت وجود ندارد اما اگر بخواهیم بسته بندیهای یکسان از لحاظ ابعاد را با یکدیگر مقایسه کنیم اسید هیومیک پودری نسبت به اسید هیومیک گرانوله  دارای قیمت بالاتری است.


تولید هیومیک اسید در ایران

تولید هیومیک اسید در ایران

در کشور ایران به دلیل وجود جنگل های فراوان و مناطقی که پوشش های گیاهی بسیار قدیمی داشته‌اند امکان استخراج سنگ هیومیک اسید و در نهایت تولید انواع کود هیومیک اسید اصل امکان پذیر است. پس از استخراج سنگ هیومیک اسید فرایند های تولید بسیاری جهت استخراج هیومیک اسید خالص از آن بر روی ماده اولیه اعمال می شود. 

قدرت کود هیومیک اسید ایرانی به حدی بالاست که مقدار چند گرم از آن می تواند از لحاظ کارایی با بالای ۱۰۰ کیلو گرم از انواع کود حیوانی برابری کند. بنابراین طبیعی است که در داخل کشور نیز تولید کنندگانی نسبت به تهیه و عرضه کود هیومیک اقدام کنند.


خرید آنلاین اسید هیومیک پودری و مایع

خرید آنلاین اسید هیومیک پودری و مایعشما می توانید علاوه بر فروشگاه های فیزیکی معتبر از طریق اینترنت و به صورت آنلاین نیز انواع کود اسید هیومیک را به صورت گرانولی یا پودری و حتی مایع خریداری کنید. خرید این نوع کود از سایت عمده فروشی انواع کود چه به لحاظ اقتصادی و چه به لحاظ صرفه جویی در وقت برای شما با ارزش خواهد بود. در صورتی که امکان خرید آنلاین را ندارید می توانید از طریق شماره تلفن های اعلامی در سایت با کارشناسان خبره فروش تماس حاصل کرده و شرایط و قیمت و نحوه خرید انواع کود هیومیک اسید را از ایشان جویا شوید. کارشناسان ما می توانند به صورت رایگان و از طریق تماس تلفنی در جهت بهبود شرایط خرید مشتریان عزیز را همراهی کنند.

کشور های صادر کننده هیومیک اسید

کشور های صادر کننده هیومیک اسید

کشورهای بسیاری در سطح جهان به فروش کود اسید هیومیک اشتغال دارند. مناطقی که دارای جنگل های بیشتر و پوشش گیاهی قدیمی تری هستند امکان دسترسی به مواد اولیه بیشتر جهت تولید کود اسید هیومیک را دارند طبیعتا می‌توانند به عنوان تولید کنندگان اصلی کود هیومیک در جهان شناخته شوند. 

بزرگ‌ترین خریداران کود اسید هیومیک در جهان در سالهای اخیر با استفاده از نمونه های با کیفیت و گران قیمت انواع کود هیومیک اسید توانسته اند گیاهانی با بازدهی بسیار بالاتر نسبت به نمونه های اولیه خود پرورش داده و از لحاظ گلدهی و میوه گیری از بسیار بهتر عمل کنند.کشورهای آمریکا کانادا برزیل و برخی کشورهای اروپایی به عنوان بزرگترین تولید کنندگان انواع کودهای هیومیک در جهان شناخته می‌شوند.


ارزان ترین کود هیومیک اسید بسته یک کیلویی

ارزان ترین کود هیومیک اسید بسته یک کیلویی

در بازار داخلی کشور ایران اگر بخواهید نمونه های ارزان قیمت تر انواع کود هیومیک اسید را خریداری کنید می‌توانید از تولیدات کارخانجات ایرانی که عموماً کیفیت بالایی هم دارند استفاده کنید. کود هیومیک اسید ارزان قیمت ایرانی  بیشتر به صورت گرانوله و پودری تولید می شود و چند شرکت توسعه یافته تر کود مایع را نیز به تولید می رسانند که از لحاظ قیمتی نسبت به کودهای پودری و گرانوله گرانتر است. 

بنابراین توصیه می کنیم اگر به دنبال ارزانترین بسته یک کیلویی کود هیومیک اسید هستید به دنبال نمونه‌های ایرانی آن باشید و دقت کنید که نمونه گرانول یا پودری آن نسبت به نمونه های مایع دارای قیمت کمتر و البته دارای بازدهی کمتری نیز هستند.

کاربرد هیومیک اسید در صنایع مختلف

کاربرد هیومیک اسید در صنایع مختلف

 هیومیک اسید دارای ساختار پیچیده و شگفت انگیزی است.  این ماده که به تازگی توسط انسان کشف شده است علاوه بر کشاورزی در صنایع نفتی و همچنین در برخی از معادن جهت تفکیک مواد از یکدیگر به کار می رود. به دلیل داشتن ph پایین تر از عدد ۵ و امکان نگه داشتن ph  محیط در محدوده مذکور توان تفکیک برخی از مواد اسیدی از مواد چرب تر را دارد و به همین دلیل در صنایع مختلف کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

همچنین یکی دیگر از کاربرد های اسید هیومیک در صنایع فاضلاب است و از آن برای تصفیه آبی که از فاضلاب ها به منظور  استفاده در صنایع کشاورزی خارج می شود است.


توزیع کود هیومیک اسید مایع در بازار

توزیع کود هیومیک اسید مایع در بازار

بسیاری از تولید کنندگان انواع کود اسید هیومیک خارجی در بازار داخل کشور نیز با همکاری مراکز پخش و سایت های اینترنتی در داخل ایران اقدام به توزیع انواع کود هیومیک اسید مایع و گرانوله و نوع پودری آن می کنند. ما با در دست داشتن اطلاعات کامل در این زمینه و مشخصات نمونه های موجود در بازار می توانیم مشتریان را در رابطه با محصولات مختلف موجود در بازار توجیه کرده و ایشان را با توجه به مورد مصرف کود راهنمایی کنیم.

تولیدکنندگان ایرانی نیز از قافله عقب نمانده و از همین طریق تمام محصولات خود را به مشتریان ایرانی عرضه می‌کنند.قابل ذکر است توزیع بسته بندی های بزرگتر انواع کود هیومیک اسید مایع در بازار ایران توسط شرکت های پخش مویرگی متعلق به نمایندگی‌ها و یا تولیدکنندگان این نوع از مواد در ایران انجام می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا