فروشنده بزرگ کود هیومیک اسید پودری

فروشنده بزرگ کود هیومیک اسید پودری، این محصول را در حجم زیاد و با قیمت مناسب عرضه می دارد. در این مقاله قصد داریم درباره توزیع انواع کود و موارد استفاده از کود هیومیک اسید پودری با شما صحبت نماییم. اگر می خواهید درباره این نهاده کشاورزی اطلاعات مفیدی به دست آورید با ما همراه شوید. 

فروشنده بزرگ کود هیومیک اسید پودری

موارد استفاده از کود هیومیک اسید پودری

موارد استفاده از کود هیومیک اسید پودری بی تردید موارد استفاده از کود هیومیک اسید پودری، برای بارور ساختن زمین های کشاورزی و باغات می باشد. اما از آن جهت رشد بهتر گل های آپارتمانی و گیاهانی که در گلخانه ها نگهداری می شوند نیز استفاده می شود.

این نوع از فرآورده را بیشتری به صورت محلول پاشی و یا آبیاری به زمین تزریق می کنند. باید گفت، دلایل بسیاری دارد که امروزه شاهد گسترش استفاده از این کود هستیم. مثلاً برای جوانه زنی گیاه، ریشه افزایی، دفع آفات و بیماری ها، جلوگیری از سرمازدگی، تغذیه بهتر گیاه و … هیومیک اسید کارایی دارد.

همه این ها به دلیل این است که این کود، از مواد اولیه ارگانیک و آلی به دست آمده است. به نوعی، با تجزیه مواد معدنی طبق فرآوری های گوناگون، محصول را تولید می نمایند. در آن انواع مختلفی از ترکیبات را می شود مشاهده نمود که برخی از آنان عبارت هستند از:

  • ازت
  • منیزیم
  • مس
  • روی
  • گوگرد
  • نیتروژن و فسفر
  • کلسیم

گفتنی است کودهای اسید هیومیک، به صورت فعال و غیر فعال عرضه می گردند. نوع پودری که از خشک شدن گونه مایعی آن به دست می آید، یکی از خالص ترین فرآورده محسوب می شود. عمدتاً درجات خلوص آن بالای 60 درصد است. بنا به تحقیقات به عمل آمده، این ماده، ارزش غذایی بیشتری برای گیاه نسبت به نوع گرانولی دارد.

مرکز پخش و توزیع انواع کود هیومیک اسید

مرکز پخش و توزیع انواع کود هیومیک اسید هنگامی که صحبت از انواع کود هیومیک اسید می شود، باید بدانیم که بیشتر، منظور از دسته بندی ساختاری است. آنان را به مایع، گرانولی و پودری تقسیم می کنند. از طرفی، نوع ایرانی و خارجی محصول هم وجود دارد. به هر حال، می شود از مرکز پخش و توزیع، مرغوب ترین ها را تهیه کرد.

عرضه کننده، به صورت بسته بندی شده این کودها را ارائه می دهد که هر کدام بر اساس نوع خاصی که دارند، در ظرف های ویژه ای قرار می گیرند. یعنی مایعات را در گالن ها جای داده و فرآورده های دیگر را در پاکت های پلاستیکی، که در مقواها قرار داده می شوند.

اما بسته به سفارش مشتری، گاهی شاهد کیسه ها و بشکه های چندین کیلویی این کودها هم هستیم. در هر صورت، می شود خرید خود را از این مرکز معتبر انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا