کود هیومیک اسید

فروشنده کود هیومیک اسید مرکبات در تهران

 شرکت ما به عنوان یکی از بزرگترین فروشنده کود هیومیک اسید مرکبات در تهران فعالیت می‌کند و توانسته این محصول را به سراسر نقاط کشور عرضه کند و توسط نمایندگی هایش به عرصه فروش بگذارد.

 استفاده از کود اسید هیومیک برای پیاز و انواع مرکبات بسیار ضروری و کاربردی می باشد و باعث باربری بیشتر آنها و به دست آوردن نتیجه مطلوب می شود.

فروشنده کود هیومیک اسید مرکبات در تهران

بهترین نوع کود هیومیک اسید برای مرکبات

بهترین نوع کود هیومیک اسید برای مرکبات  هیومیک اسید گلیکولیک است که هموس نامیده می‌شود ویژگی این کود این است که می تواند اثرات مثبتی را بر باغات مرکبات داشته باشد.

به طوری که ph خاک را ضعیف می‌کند و همچنین دارای مقداری مواد آلی و اسید آمینه و اسیدهای نوکلوئیکی می باشد که دوام و پایداری آنها به میلیونها سال در طبیعت می رسد.

اسید هیومیک به طور کلی در تمام خاک های کشاورزی وجود دارد و خاک ارگانیک را تشکیل می‌دهد به رنگ قهوه ای تیره وجود دارد و شامل گوگرد، فسفر و منیزیم و روی می باشد.

اگر در باغات که به وسیله آبیاری قطره ای آبیاری می‌شوند از این اسید استفاده شود می تواند تاثیرات بسیار مفیدی بر روی رشد گیاه داشته باشند و همچنین درختان را پر بارتر می‌کند و همچنین به تقویت ریشه برخی از درختان مانند زیتون کمک می کند.

سموم ناشی از کود دهی را از بین می برد و باعث افزایش جذب مواد خاک می گردد.

 برای اینکه باردهی درختان مرکبات بالاتر برود باید از بهترین کود استفاده کرد که دارای نیتروژن، فسفر، پتاسیم، آهن، منگنز و‌مس باشد.

 بهترین کود مرکبات نسبت نیتروژن و پتاسیم متناسبی دارد.

مصرف کود مخصوص مرکبات را در همان سال‌های اولیه درختان مرکبات استفاده کنید تا بتوانید نیاز غذایی در درختان را تامین کند و بهره برداری آنها را بالا ببرید.

 استفاده از اسید هیومیک برای باردهی مرکب و تقویت درختان و ریشه ضعیف آنها امری ضروری و حائز اهمیت است.

قیمت فروش عمده کود هیومیک اسید مرکبات

قیمت فروش عمده کود هیومیک اسید مرکبات  هیومیک اسید اصل برای ریشه پیاز اصلاح کننده خاک می باشد می‌تواند شوری خاک را کم کند و باعث افزایش جذب مواد غذایی شود.

این کود موجب نگهداری بیشتر آب در اطراف ریشه می شود همچنین دوره های آبیاری را طولانی‌تر می‌کند تا از خشکی درختان جلوگیری کند.

 شرکت ما ‌توانسته بهترین و باکیفیت ‌ترین هیومیک اسید مرکبات را تهیه و تولید کند که از کیفیت و مرغوبیت فوق العاده بالایی برخوردارند.

از مواد اولیه و ترکیبات آلی و شیمیایی مرغوب و درجه یک در تهیه آن استفاده شده است.

 فروش این محصول با کیفیت برای درختان به صورت غیرحضوری آنلاین امکان پذیر است.

شما می توانید با خرید عمده این نمونه از تخفیف ویژه‌ای که در نظر گرفته شده بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا