کود پلت مرغی

فروش کود مرغی پلیت شده درجه یک

 کود مرغی یکی از با ارزش ترین کودهای ارگانیک موجود در بازار است. استفاده از کودهای آلی با توجه به حفظ محیط زیست بیشتر می شود. که فروش کود مرغی پلیت شده در بسته بندی های متفاوتی صورت می گیرد.

فروش کود مرغی پلیت شده درجه یک

قیمت کود مایع مرغی پلنت استار 20 لیتری

قیمت کود مایع مرغی پلنت استار 20 لیتری

 کود مایع مرغی پلنت استار عبارت است از؛ فضولات کف مرغداری ها با استفاده از سیستم تخمیر در شرایط خاصی از محیط با حفظ مواد مغذی در کود مرغ آن را تبدیل به کود مایع ارگانیک شده می کند.

که برای بخش  وسیعی از محصولات کشاورزی و باغداری و فضای پارک ها، زمین چمن ورزشگاه های فوتبال و کاشت سبزیجات  و باغ های مرکبات و گل های زینتی و غیره به کار می رود و از این محصول می توان در آبیاری بارانی یا قطره ای استفاده کرد.

ترکیبات کود مرغی مایع حاوی اسید آمینه اسید فولویک و اسید هیو میک و غیره است و ترکیبات آن تامین کننده فعالیت های رویشی و زایشی گیاه بوده و تولید ریشه را نیز افزایش می دهد ، این کود دارای نیتروژن بسیار بالایی و حاوی مقادیری پتاسیم است که اگر به صورت خام استفاده شود؛ باعث سوختگی و برگشتن گیاه می شود، پس برای استفاده از فضولات مرغ به عنوان کود مرغی باید آن را به کمپوست تبدیل کرد.

کود مرغی پلنت استار در بسته بندی های متفاوت مانند دو لیتری، ۴ لیتری، ۸ لیتری و ۲۰ لیتری عرضه می شود، که قیمت بسته های ۲۰ لیتری به صرفه تر است.

کاربرد کود مرغی برای خوراک دام

کاربرد کود مرغی برای خوراک دام

 ابتدا برای ارائه کود مرغی از مرغداری کود را باید به صورت کمپوست درآورده و سپس مورد استفاده قرار دهیم. مراحل تهیه کمپوست بسیار ساده است. که ابتدا کارگرها کود مرغ را از بستر مرغداری جمع آوری کرده و در محل مذکور آماده می نمایند، سپس در مرحله بعد کود های جمع آوری شده را داخل مخزن کمپوست ریخته و مرتباً به آن آب اضافه و مخلوط می نمایند، به طوری که کامل مخلوط شوند.

این مرحله را چند هفته که هم زده می شود تا هوا رسانی شود به طور کلی حدود ۶ تا ۹ ماه طول می کشد. تا کمپوست به درستی به عمل آید و بستگی به شرایط محل دارد، که ممکن است عمل آوری تا یک سال هم به طول انجامد، و آماده کمپوست و مصرف در مزارع صیفی جات  و مرکبات قرار گیرد، و برای مصارف خوراک دام این کودرا فراوری می نمایند تا قابل مصرف برای دام و شود.

یک نکته: مصرف کود مرغ فراوری شده برای دام های شیرده ممنوع می باشد

این کود مرغ غنی شده برای دام های گوشتی و طیور گوشتی مورد مصرف قرار می گیرد. که خود آن نوعی پسماند است از این رو بسیاری از دامداران و مرغداران برای اینکه ضرر برای دامها و مرغ های شان ایجاد نمی کند نسبت به استفاده آن اقدام نمودند.

نکته دیگر ارزان بودن آن برای مصرف می باشد. بنابر این استفاده از کود پلیت مرغی غنی شده به عنوان خوراک دام در مقایسه با استفاده در مزارع به عنوان کود زراعی عملکرد بهتری را در پی دارد و از آلودگی محیط زیست نیز جلوگیری می شود . ارزش اقتصادی این فراورده ی تغذیه دام مقرون‌به‌صرفه  می باشد.

بهترین کود مرغی پلت شده درجه یک

بهترین کود مرغی پلت شده درجه یک

بهترین کود پلیت مرغی یکی از با ارزش ترین کودهای ارگانیک موجود در بازار است، که روز به روز مورد استفاده بیشتر زارعان و کشاورزان قرار می گیرد، به نظر می‌رسد این رونق استفاده از پلیت کود مرغی با توجه به ارگانیک بودن این کود پرورش سبزیجات  بیش از هر محصول کشاورزی دیگری مورد توجه قرار می گیرد. بهترین کود پلیت مرغی باید کاملاً آلی و عاری از آفات و بیماری ها و بذر علف های هرز باشد.

فرایند تولید کود مرغی ارگانیک ارتباط نزدیکی با پیکربندی تجهیزات خط تولید کودهای آلی دارد به طور کلی مجموعه کامل تجهیزات خط تولید کودهای آلی عمدتاً از سیستم تخمیر، سیستم خشک کردن، سیستم دفع کننده و حذف گرد و غبار، سیستم جمع آوری، سیستم اختلاط، سیستم دانه بندی، سیستم غربالگری و سیستم بسته بندی محصول نهایی تشکیل شده است.

 برای آماده سازی بستر زمستانی باید در پاییز استفاده گردد و در اوایل بهار به عنوان کود پایه هنگام آماده سازی خاک برای کاشت باید مورد استفاده قرار بگیرد، ۳ الی  ۴ هفته بعد از کاشت از یک خوراک اضافی استفاده کنید، تا از کیفیت عالی و عملکرد سالم برخوردار شوید.

فروش کود هیومیک اسید مایع یک لیتری

فروش کود هیومیک اسید مایع یک لیتری

امروزه به دلیل آثار مخرب و بسیار زیان بار، کودهای شیمیایی و بد کیفیت بر روی محیط زیست استفاده از آنها کمتر شده و به همین دلیل کود هیومیک اسید در تمام دنیا مورد توجه جمعی از کشاورزان قرار گرفته است. که می توان به صورت خرید اینترنتی کود مرغی را سفارش دهند.

در مراکز فروش عمده کود های الی و طبیعی می‌توان کودهای هیومیک اسید را به صورت مایع و جامد در بسته بندی های متفاوت و در اماکن مختلف خریداری کرد.ترکیبات آلی و طبیعی از جمله هیومیک اسید علاوه بر اصلاح فیزیکی در خاک بر روی خواص و ویژگی های منبع غذایی خاکهای معدنی اثر مثبت و خوبی دارد.

به همین دلیل پیشنهاد می شود، که کود های مایع یک لیتری هیومیک اسید خریداری شود، که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. 

صادرات بهترین کود مرغی ارگانیک به کشورهای خارجی

صادرات بهترین کود مرغی ارگانیک به کشورهای خارجی

امروزه در کشور ما به خاطر داشتن بهترین کود مرغی های مرغوب به عنوان مثال کود مرغی بوکان نسبت به صادرات آن به کشورهای خارجی اقداماتی صورت گرفته است و از فروش خوب و ارز آوری زیادی برخوردار است لذا صادرات کود مرغی ارگانیک از بهترین و با کیفیت ترین کودها می باشد. 

عرضه کود کامل پودری npk برای کشاورزی

عرضه کود کامل پودری npk برای کشاورزی
 کود npk به دلیل دارا بودن عناصر اصلی، فسفر، پتاسیم و ازت و عناصر غیر اصلی دیگر جزء کاملترین و بهترین نمونه های حال حاضر در دنیا به شمار می‌رود.

مواد مغذی که در این کود به کار رفته، باعث شده که این کود کارایی فراوانی را نیز داشته باشد. با بهره گیری از این کود بیشترین نیازهای گیاهان و جانداران تامین خواهد شد.

 بعضی وقت ها میتوان از سایت به صورت آنلاین خریداری کرد،  که این مدل خرید کردن مزایای زیادی دارد که این مزایا عبارت است از:

  • دسترسی به آخرین مدل یا بهترین مدل کود
  • قیمتی ارزان تر از قیمت بازار حضوری

تولید کود مرغی پلت خشک تناژ بالا

تولید کود مرغی پلت خشک تناژ بالا

 در کشور انواع مختلفی کود نظیر کود مرغی پلت خشک با تناژ ۳ تن در ساعت به بالا تولید می شود و خط تولید کودهای پلت کارایی بالایی داشته، و فروش انواع خط تولید و نصب آن یکی از طرح های جدید در تولید کود مرغی می باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا