کود هیومیک اسید

فروش کود هیومیک اسید جامد به قیمت تولیدی

کود هیومیک اسید جامد از طریق مراکز فروش به قیمت تولیدی در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. این کود در اندازه های مختلف به صورت پودری و گرانولی تولید شده و به فروش می رسد. این که این کود چه مشخصاتی دارد و چگونه تشکیل می شود از جمله مباحثی است که در قسمت بعد به آن پرداخته می شود.

فروش کود هیومیک اسید جامد به قیمت تولیدی

آشنایی با انواع درجه های کود هیومیک

آشنایی با انواع درجه های کود هیومیک مواد موجود در طبیعت به دو گروه مواد آلی و معدنی تقسیم می شوند که هیومیک اسید ها جزء منابع کود آلی به شمار می آیند که حاصل تجزیه بقایای موجودات زنده می باشند.

این کود ها وزن سنگین دارند و دارای زنجیره بلندی می باشند که در خاک و همچنین اقیانوس ها و رودخانه ها به رنگ قهوه ای یافت می شوند.

در واقع کود هیومیک در نتیجه هوموسی شدن خاک به وجود می آید که نوعی ترکیب پایدار بوده و به جز اسید هیومیک دارای هیومین و اسید فولیک نیز می باشد. این منابع به دلیل این که نوعی ماده طبیعی هستند سرشار از منابع تغذیه ای جهت گیاهان مختلف به شمار می آیند که نقش مهمی در حاصلخیزی خاک کشاورزی بر عهده دارند. از جمله برخی مزایای استفاده از انواع درجات کود هیومیک عبارت است از:

  • تنظیم پ هاش خاک و جلوگیری از رشد عوامل سمی در آن
  • تحریک میکروارگانیسم های خاک و افزایش قدرت ماندگاری آب در خاک و میزان جذب مواد غذایی
  • بهبود سلامت گیاه و افزایش مقاومت آن در برابر آفات مختلف خاک، تحریک ریشه و افزایش میزان جوانه زنی گیاه
  • افزایش میزان بار دهی محصول

این کود به اشکال مختلفی از جمله کود مایع، کود جامد( گرانولی، پودری و مش بندی) تولید می شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. میزان استفاده از این کود با توجه به نوع گیاه و سن و سال آن تعیین می شود که در این زمینه مشاوره با کارشناسان کشاورزی می تواند راهکاری موثر جهت استفاده از این مواد به شمار آید.

قیمت عرضه مستقیم کود هیومیک اسید جامد

قیمت عرضه مستقیم کود هیومیک اسید جامد هیومیک اسید با برند های مختلف و با اشکال متفاوتی تولید می شود که از آن جمله می توان به هیومیک اسید امریکایی اشاره نمود. 

بر این اساس قیمت اسید هیومیک با درجه خلوص و کیفیت آن رابطه مستقیم دارد. هر چه کیفیت این ترکیب بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. 

البته در صورت خرید این تولیدات از طریق مرکز عرضه مستقیم می توان آن را با قیمت مناسب تر تهیه کرد. این شرکت از جمله مراکز عرضه مستقیم است که با استفاده از فروش بدون واسطه به عرضه این کالا می پردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا