کود مایع مرغی

قیمت کود مایع مرغی در ایران

کودهای مرغی از جمله کودهای ارگانیکی حاوی ریزمغذی‌ها و عناصر غذایی مهم برای خاک هستند که در انواع مختلفی تولید می‌شوند. یکی از انواع این نوع کود، کود مایع مرغی است. این کود به دلیل داشتن مزایای منحصر به فردی چون اصلاح فعالیت بیولوژیکی و افزایش مواد معدنی و آلی خاک، در بسیاری از مزارع تحت کشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت کود مایع مرغی در بازار ایران با توجه به پارامترهایی چون برند تولید کننده کود و همچنین ترکیبات و حجم آن متغیر است. 

قیمت کود مایع مرغی در ایران

نحوه استفاده از کود مایع مرغی

نحوه استفاده از کود مایع مرغی

نحوه استفاده از کود مایع مرغی یکی از مهمترین موارد در استفاده و بهره‌برداری مناسب از این نوع کود است. میزان مصرف این کود بسته به نوع زمین تحت کشت، گیاهان تحت کشت و همچنین فصل و زمان ثمردهی محصول متغیر است. 

برترین طریقه استفاده از کود مایع که طی سال‌ها آزمایش و استفاده در زمین‌های زراعی، گلخانه‌ها و باغات مورد بررسی قرار گرفته‌است، روش محلول‌پاشی کود است. در این روش بسته به نیاز محصول تحت کشت، مقدار تعیین شده‌ای از کود مایع مرغی با مقادیری آب ترکیب‌ می‌گردد.

میزان و مقادیر این ترکیب بسته به ترکیبات کود مایع که بر روی ظرف‌ها و بسته‌های کود درج شده‌است، متغیر می‌باشد. محلول به دست آمده از کود مایع و آب به وسیله دستگاه کودپاش مایع  به صورت مستقیم بر روی گیاهان و درختان استفاده می‌شود. به دلیل نفوذ بسیار خوب و جذب ترکیبات کود از طریق برگ‌ها، میزان بهره‌وری و سوددهی کود مایع بسیار بالا است. 

استفاده از کود مرغی در فصل پاییز

استفاده از کود مرغی در فصل پاییز

یکی از نکاتی که برای کود دهی زمین‌های کشاورزی و زراعی اهمیت دارد زمان مناسب برای کود دهی است. از آنجا که باردهی و ثمردهی بسیاری از گونه‌های درختان میوه و گیاهان در فصل بهار و تابستان است، عموماً در فصل پاییز رسیدگی به زمین‌ها و باغات آغاز می‌گردد.

استفاده از کود مرغی در فصل پاییز موجب می‌شود که درختان و گیاهان تحت کشت، ترکیبات و موادمعدنی مورد نیاز را کسب نمایند و به اصطلاح قوی شوند و برای سرمای زمستان آماده گردند.

استفاده از انواع کود مایع در فصل زمستان، تأثیر مستقیمی بر باروری گیاهان و ثمردهی در درختان میوه دارد. این نوع کود در عین کارایی بسیار مطلوب، کودی ارزان و در دسترس محسوب می‌شود. 

لیست قیمت انواع کود مرغی

لیست قیمت انواع کود مرغی

کود مرغی توسط برندهای مختلفی تولید می‌گردد. در تعیین قیمت انواع این کود فاکتورهای مختلفی دخیل هستند. برند تولید کننده کود، وارداتی و یا تولید داخل بودن کود، میزان املاح و مواد معدنی کود، حجم، نوع بسته‌بندی، نوسانات بازارهای داخلی و بازارهای بین المللی و نحوه فروش محصول متغیر است.

از آنجا که انواع کود مرغی پلیت شده و کود مرغی مایع بیومیکس در صنعت کشاورزی و باغداری فراوان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بازار داخلی دارای نوسان قیمت است لازم است که خریداران عمده و جزئی این تولیدات، پیش از اقدام به خرید لیست قیمت انواع کود مرغی را استعلام نمایند.

جدول نرخ انواع کود مرغی توسط نمایندگی عرضه کود مرغی و سامانه آنلاین عرضه و فروش کود مرغی مایع ترکیه ای و ایرانی به صورت آپدیت شده ارائه می‌شود و متقاضیان خرید می‌توانند با دریافت این لیست، با توجه به نیاز و بودجه خرید کنند. 

ترکیبات کود مرغی مایع

ترکیبات کود مرغی مایع

ترکیبات کود مرغی مایع بسته به فرمولاسیون برند تولید کننده کود متغیر است. مهمترین ترکیبات کود مرغی مایع موارد زیر هستند:

  • عناصر ریز مغذی و مورد نیاز گیاهان مختلف شامل آهن، منگنز، مس، روی
  • مواد آلی
  • پتاسیم و فسفر
  • اسیدهای آمینه، اسید هیومیک و اسید فولویک

عناصر و ترکیبات موجود در کود مایع مرغی با ترکیبات سایر کودهای ارگانیک و طبیعی متفاوت است. این نوع کود بازدهی بسیار خوبی در باروری و ثمردهی گونه‌های مختلف گیاهی دارد. این کود حاوی مقادیر بالایی از رطوبت است که به عنوان یک امتیاز در انواع کودها محسوب می‌شود. در مناطق گرم و خشک که میزان رطوبت هوا برای گیاهان کافی نیست استفاده از کود مایع ارگانیک، سهم قابل توجهی از آب و رطوبت مورد نیاز گیاه را تأمین می‌کند. 

مراکز فروش کود مایع مرغی

مراکز فروش کود مایع مرغی

مراکز فروش کود مایع مرغی، به عنوان عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه انواع کود ارگانیک مرغی، محصولات مورد نیاز صنعت کشاورزی و باغداری در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف را تأمین می‌نمایند.

مرکز فروش معتبر کود مرغی مایع، این محصول را به صورت عمده و جزئی عرضه می‌نماید. کشاورزان و فعالان صنعت باغداری می‌توانند برای خرید و تهیه محصولاتی باکیفیت از طریق مرکز فروش بدون واسطه انواع کود ارگانیک خرید خود را نهایی نمایند.

مرجع فروش مستقیم ضمن ارتباط مستقیم با واحدهای تولیدی برتر، به روزترین تولیدات این شرکت‌ها را ارائه می‌نماید. کود تولید شده توسط واحدهای تولیدی معتبر، در بسته‌بندی‌های تجاری و حرفه‌ای ارائه می‌شوند و تمامی مشخصات و اطلاعات محصول مانند ترکیبات و میزان و مقادیر مورد نیاز برای استفاده در هر هکتار بر روی محصول درج شده‌است. 

خرید کود حیوانی از سایت اینترنتی

خرید کود حیوانی از سایت اینترنتی

خرید کود حیوانی و انواع کود حیوانی از سایت اینترنتی یکی از آسان‌ترین و مقرون‌ به صرفه‌ترین روش خرید این ملزومات کشاورزی است. سایت آنلاین عرضه کود ارگانیک مرغی، محصولات تولید شده توسط خط تولید کود مایع مرغی مرغوب را در دسته‌بندی تجاری ارائه می‌کنند.

این مرکز بهترین و مرغوب‌ترین کود ارگانیک تولید شده در شرکت‎های تولیدی معتبر را در طیف وسیعی از حیث برند و قیمت عرضه می‌کند و خریداران کود مرغی مایع می‌توانند با توجه به بودجه محصول باکیفیتی را تهیه کنند.

از مهمترین مواردی که برای خریداران انواع کود حیوانی در زمان خرید حائز اهمیت است، ارسال و تحویل مرسولات در سریع‌ترین زمان ممکن است. مرکز عرضه آنلاین این محصولات، با ارسال فوری و حمل و نقل استاندارد و تضمین شده، شرایط خوبی را برای خریدی کارآمد و اقتصادی برای تمامی متقاضیان خرید در سراسر کشور فراهم نموده‎اند.  

فروشنده کود مایع مرغی در ایران

فروشنده کود مایع مرغی در ایران

کود مایع مرغی دارای مزایای بسیار متعددی است و به دلیل این مزایای منحصر به فرد، در صنعت کشاورزی و باغداری این کود کاربرد بسیاری دارد. پلیت بودن این کود، امکان استفاده از آن را با تمامی انواع کودپاش فراهم کرده‌است.

کود مایع مرغی حاوی عناصر و ترکیبات ریز مغذی مفیدی است که به اصلاح خاک و همچنین افزایش خواص شیمیایی و در نتیجه بالا رفتن حجم محصولات کمک می‌کند. این کود به دلیل تماس مستقیم با برگ گیاهان، سریعاً جذب می‌گردد و بازدهی بالایی دارد.

مرکز فروشنده کود مایع مرغی در ایران، با ارائه و فروش بهترین برندهای کود مایع مرغی در بسته‌بندی مناسب و ضد نور، محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب را وارد بازار بورس ملزومات کشاورزی می‌نمایند.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا