کود npk خارجی

قیمت کود npk خارجی و بهترین زمان مصرف

قیمت کود npk خارجی و بهترین زمان مصرف آن با توجه به نوع آنالیز, و انواع عناصر موجود, و نمونه شیمیایی یا ارگانیک آن مشخص می شود. که تمامی عوامل ذکر شده تاثییر بسیاری در کاهش یا افزایش قیمت انواع مختلف کود npk دارد. و بهترین زمان برای مصرف خانواده کودهای npk خارجی از اوایل پنجه زنی بوده, که در برخی از محصولات زراعی این امر کاملا متغییر می باشد.

قیمت کود npk

قیمت کود npk در بازار

در بازار پر تلاتم محصولات زراعی قیمت انواع کودهای تقویتی برای خاک, یا گیاه با نوسانات بسیاری همراه بوده, که این فراز و نشیب ها عمده کشاورزان را به چالش می کشاند. برای مثال می توان خانواده بزرگ کودهای npk را مورد بحث قرار داد که انواع مختلف آن توسط کشورهای قدر ساخته, و در کشور ایران در دسترس عموم زارعین قرار دارد که قیمت مناسب آن از کیلویی ۳۰ هزار تومان به بالا می باشد که نمونه ساخته شده توسط کشور سوئیس, یا اسپانیا در بالاترین حد قیمت گزاری قرار دارد و به سختی نیز یافت می شود.

قیمت کود npk

قیمت خرید کود npk درب کارخانه

اگر تمامی متقاضیان خرید انواع مختلف کود های npk از درب کارخانه اقدام به تهیه انواع مختلف این کود کنند بدون شک با قیمتی رو به رو می شوند که در بحث هزینه ها کمک شایانی برای آنها به همراه دارد. قیمت فروش درب کارخانه این کودها از کیلویی ۱۵ هزار تومان شروع شده و تا مرز ۲۵ نیز ادامه دارد. به این دلیل اینقدر قیمت ها پایین می باشد که در زمان خرید ردپای هیچ واسطه ای, یا دلالی در این معامله پیدا نمی شود و به صورت مستقیم با وارد کننده اصلی ارتباط برقرار می شود.

قیمت کود npk

بهترین زمان برای مصرف انواع کودهای npk

مصرف هر نوع کود در مزارع یا باغات زمان خاص خود را به همراه دارد. کودهای npk اغلب از زمان پنجه زنی تا قبل از برداشت محصول, یعنی آخرین مرحله از آبیاری می بایست در سه نوبت مورد استفاده قرار گیرد تا بهترین تاثیرات را به همراه داشته باشد. و مقدار مصرف با توجه به نوع محصول, و مرغوبی خاک, با توجه به نظر متخصص آن مشخص می شود.

قیمت کود npk قیمت کود npk

تذکر !

لازم به ذکر است به تمامی باغداران و زارعین عزیز قبل از خرید, و یا استفاده از هر گونه محصولات کودی و تقویتی حتما با متخصصین بالقوه در این زمینه مشورت به عمل آورند.

قیمت کود npk

نحوه خرید, و اطلاع از لیست قیمت ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت ها و یا رسیدن به بهترین خرید, می بایست با مشاورین فروش مجموعه بزرگ و توانمند باران کود در اینترنت ارتباط برقرار کرد.

منبع : باران کود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا