نرخ روز کود هیومیک اسید مایع عمده

کود هیومیک اسید مایع از پرکاربردترین انواع کود می باشد که به صورت عمده به فروش می رسد. نرخ روز این نوع کود‌با توجه به عواملی مثل کیفیت و کارایی تعیین می شود. کود هیومیک‌اسید بسیار پرکاربرد بوده و اکثر کشاورزان و باغداران از آن استفاده می کنند. در ادامه شمارا با این نوع کود بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

نرخ روز  کود هیومیک اسید مایع عمده

مزایای استفاده از کود هیومیک اسید مایع

مزایای استفاده از  کود هیومیک اسید مایع مزایای استفاده از کود هیومیک اسید مایع برای گیاهان و درختان بسیار زیاد هستند، در ادامه چند‌مورد از مهم ترین مزایای استفاده از این نوع کود را نام برده ایم، با ما همراه باشید.

تقویت و محکم کردن ریشه درختان و‌گیاهان 

ریشه گیاهان و درختان می بایست بسیار محکم باشد تا اگر گیاه یا درخت‌میوه داد بتواند‌وزن آن را تحمل‌کند و درخت نشکند. برای تقویت و محکم کردن ریشه درختان و‌گیاهان می‌توان از کود هیومیک اسید مایع استفاده نمود.

این مورد از مهم ترین مزیت های استفاده از کود هیومیک می باشد و همین باعث شده است‌که کشاورزان از آن استفاده نمایند.

افزودن مواد آلی به خاک

مواد آلی موادی هستند که باعث حاصلخیز شدن زمین‌و در نتیجه رشد بهتر گیاهان و درختان می شوند، زمین می بایست مواد آلی را دارا باشد و‌یا تامین نماید. یکی دیگر از مزیت های استفاده از کود هیومیک تامین نمودن مواد آلی خاک می باشد.

اگر برای کود دهی درختان یا مزارع کشاورزی خود از کود هیومیک استفاده کنید شاهد خواهید بود که درخت یا گیاه بسیار پربار تر می شود و نتیجه بسیار مطلوب است.

بهبود جذب مواد مغذی توسط درختان و گیاهان

از دیگر مزایای استفاده از کو هیومیک اسید مایع بهبود جذب مواد مغذی توسط درختان و گیاهان می باشد.

اگر از این‌کود به صورت ماهانه برای تقویت درختان و مزارع خود استفاده کنید‌خواهید دید که درختان و گیاهان بهتر رشد می کنند و این به این دلیل است‌که این نوع کود‌ باعث می شود گیاهان قدرت بیشتری داشته باشند و بتوانند بهتر موادمغذی را جذب نمایند.

قیمت عرضه مستقیم کود هیومیک اسید مایع

قیمت عرضه مستقیم کود هیومیک اسید مایع کود هیومیک اسید انواع‌مختلفی دارد و هیومیک اسید امریکایی مایع و‌هیومیک اسید پودری از انواع این نوع کود می باشند.

شرکت‌های معتبر ایرانی تولید کننده این نوع پودر می باشند و آن را با قیمت مناسب و ارزان در بازار به صورت مستقیم عرضه می نمایند.

قیمت‌کود هیومیک با‌توجه به کیفیت آن‌ معین می شود و هرچقدر که‌کود کیفیت بالاتری داشته باشد و اثرگذاری بیشتری بر روی رشد گیاهان و درختان داشته باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد‌بود.

سعی کنید با‌کیفیت ترین نوع کود‌ هیومیک اسید مایع را خریداری نمایید و هیچگاه به خاطر قیمت‌کم از کود بی کیفیت استفاده‌نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا