کود هیومیک اسید

پخش بهترین کود هیومیک اسید مرکبات

کود هیومیک اسید مرکبات، نوعی خاص از محصول به شمار می رود که از تجزیه مواد آلی به دست آمده است. این کود را شرکت های گوناگونی در ایران تولید و برخی هم اقدام به واردات آن می نمایند. به هر حال، تنوع در این عرصه زیاد بوده و ما توصیه می کنیم که هیومیک اسید امریکایی مرغوب را از مرکز پخش بهترین فرآورده ها به دست آورید.پخش بهترین کود هیومیک اسید مرکبات

مزایا و معایب استفاده از کود هیومیک اسید

مزایا و معایب استفاده از کود هیومیک اسید در خصوص مزایای و معایب استفاده از کود هیومیک اسید، بحث های فراوانی وجود دارد. شماری از پژوهشگران به این باور هستند که این ماده، سود زودگذری دارد. به این معنی که ممکن است برای رشد سریع گیاه مفید باشد؛ ولی به مرور زمان به مانند سایر کودهای شیمیایی آسیب های جدی به محیط زیست وارد می کند.

یکی از دلایلی که آنان می آورند، از بین بردن موجودات زیر خاکی و مفید و همینطور نشت کردن این ماده ها به دلیل عدم جذب در خاک، به سفره های آب ‌های زیرزمینی می باشد. به هر حال، یک عده هم دیدگاه های تلطیف شده ای دارند. آنان معتقدند که در شرایط امروزی نیاز است تا از چنین فرآورده هایی استفاده گردد.

افزایش روزافزون جمعیت و نیاز آنان به مواد غذایی، به کارگیری از این گونه کودها را توجیه می کند. اما فوایدی را که هیومیک اسید برای محصولات باغات و زمین های زراعی دارد، می شود اینطور برشمرد:

  • کمبودهای خاک را بر می کند.
  • باعث رشد سریع ریشه گیاه شده و این امر سبب می شود تا جوانه زودتر بزند و به بازدهی مناسبی برسد.
  • از سرما زدگی، آفت و بیماری های گوناگونی نیز پیشگیری می کند.
  • هیومیک اسید، سبب می گردد تا سبزدانه ها در برگ درختان بیشتر و بهتر تولید شوند.
  • مواد سمی مانند سدیم و هیدروکربن های موجود در خاک را کاهش می دهد.
  • باعث می ‌گردد تا گیاه، بهتر آب و مواد مغذی را جذب کند.

عرضه عمده کود هیومیک اسید مرکبات

عرضه عمده کود هیومیک اسید مرکبات در حال حاضر، شاهد این هستیم که بسیاری از باغداران از کودهای شیمیایی به روش های درست آن استفاده می نمایند. از سویی، آنان برای این که بتواند خریدی بهتر داشته باشند، به مرکز عرضه عمده کود هیومیک اسید مرکبات سر می زنند.

به این صورت، قادر هستند که انواع این کود به دست آورند. گفتنی است که این ماده را می شود به دسته های گوناگونی تقسیم کرد. آن را به شکل فعال و غیر فعال تولید می نمایند. همینطور به صورت پودری، گرانولی و مایع توزیع می شوند.

در کل، این مجموعه، با کیفیت تضمینی، هیومیک اسید اصل را در بسته بندی های استاندارد بر اساس سفارش شما، ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا