دان مرغ

خط تولید دان مرغ | عمده فروشی انواع کود حیوانی

مرغ یکی از مواد غذایی گوشتی و پروتئینی است که بر سر سفره غذایی انسان ها می بینیم و مصرف می شود. برای پرورش مرغ مراحل زیادی طی می شود که خط تولید دان مرغ یکی از این مراحل محسوب می گردد و توسط کارخانه جات خوراک دام، دان مورد نیازشان تهیه می شود. در کنار این مراحل و اقدامات لازم برای پرورش مرغ از کود، تخم مرغ و … مرغ نیز استفاده به عمل می آید. خیلی از افراد به صورت عمده فروشی انواع کود حیوانی در این حیطه مشغول فعالیت هستند. اقدامات دیگری همچون رعایت بهداشت و امور بهداشت دام، تهیه مکان مناسب برای خوراک و آب دام ها و … همگی بر روی هزینه نهایی دام تاثیر گذار خواهند بود. اما به طور کلی حدود 80 درصد قیمت دام به هزینه خوراک آنها برمی گردد.

خط تولید دان مرغ | عمده فروشی انواع کود حیوانی

مرجع خرید انواع خوراک دام

مرجع خرید انواع خوراک داممرجع خرید انواع خوراک دام و طیور از طریق شرکت و کارخانه خوراک دام می باشد. فروش خوراک دام به صورت فله ای و یا جزئی از طریق فروشگاه های خوراک دام صورت می گیرد. کیفیت خوراک دام، نوع خوراک و اینکه به صورت آردی باشد یا گوشتی و…، ابعاد بسته بندی و وزن محصول همگی برروی قیمت گذاری تاثیر گذارند. بهتر است از دام به صورت فله ای استفاده و خرید کنید تا از هزینه ای که برای شما تمام می شود کاهش یابد.

راه اندازی خط تولید خوراک طیور

راه اندازی خط تولید خوراک طیورراه اندازی خط تولید خوراک طیور می تواند به عنوان یک کارآفرینی در استان های مختلف صورت بگیرد که هم باعث رونق کار شده و هم اشتغال ایجاد می کند. منتها قبل از شروع کار باید برآورد هزینه ها صورت بگیرد و حمایت مالی داشته باشید. قیمت دان مرغ، میزان و قیمت خرید و فروش دان مرغی و … همگی نیاز هایی هستند که باید بدان ها توجه ویژه ای نمایید. از لحاظ بهداشتی و نیازهای مورد نیاز برای جلوگیری از بیماری ها نیز باید کارهای لازم صورت گیرد. به همین منظور مراجعه به مراکز تولید دام و طیور و آشنا شدن با مراحل خط تولید،قبل و بعد از آن از کارهایی است که در ابتدا توصیه می شود.

آشنایی با انواع خوراک طیور

آشنایی با انواع خوراک طیوربرای آشنایی با انواع خوراک طیور یکی از راه هایی که بیان شد مراجعه حضوری به مراکز مربوطه می باشد. همچنین سایت های مختلف و کتب زیادی در این زمینه نوشته شده است و آموزش های لازم در بسیاری از کلاس های درسی داده می شود. تجربه در این زمینه بسیار کارساز خواهد بود.بعلاوه با توجه به هدف ما از پرورش طیور، نوع خوراک داده شده فرق می کند. مثلا برای تهیه جوجه گوشتی خوراک متناسب با پرورش  آن داده می شود. یا مثلا اگر جوجه در مراحل رشد باشد خوراکش متفاوت از جوجه های رسیده و تکامل یافته می باشد. این تقسیم بندی توسط کارشناسان تغدیه دام و طیور صورت می گیرد.

ما در ادامه چند نوع از خوراک طیور را در اختیار علاقه مندان قرار داده ایم:

  • خوراک آماده طیور: که در این بسته بندی انواع مواد خوراکی گیاهی به صورت مخلوط شده در اختیاز خریداران قرار می گیرد. خوراکی هایی که سرشارند از ویتامین و مواد معدنی و اسید های آمینه مفید برای طیور.
  • مواد خوراکی پروتئینی: که حدود 20 درصد پروتئین دارند و از مواد گیاهی و حیوانی و میکروبی تهیه می شوند. و شامل محصولات فرعی کارخانه جات روغنی(گنجاله ها)یا مکمل های پروتئینی می باشد. گنجاله ها مثل تخم پنبه، کلزا، آفتابگردان، گنجاله سویا و… می باشند. مکمل ها نیز شامل پودر ماهی، گوشت وگلوتن ذرات… می باشند.

قیمت فروش دان مرغ فله

قیمت فروش دان مرغ فلهبرای آگاهی از قیمت فروش دان مرغ فله ای می توانید به مراکز فروش این محصولات، نمایندگی ها، کارخانه جات مربوط به خوراک دام و طیور ویا سایت های معتبر مراجعه نمایید. قیمت ها ممکن است در اثر نوسانات تغییر نمایند. بسته به اینکه کیفیت محصول به چه میزان است قیمت ها تفاوت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا