دسته‌بندی نشده

مرکز فروش عمده کود هیومیک اسید ارگانیک

در مرکز فروش عمده کودهای آلی و ارگانیک، می توان انواع کود هیومیک اسید رابه صورت جامد و مایع در بسته بندی های مختلف خریداری نمود. ترکیبات آلی و ارگانیک از جمله هیومیک اسید علاوه بر اصلاح فیزیکی خاک بر روی خواص منبع غذایی خاکهای معدنی اثر مثبت دارد. از آنجایی که هوموس 3 تا 5 برابر وزن خودش آب جذب می کند، هیومیک اسید با افزایش نگهداری آب در خاک به طور مستقیم، و بهبود ساخت خاک بطور غیر مستقیم در نتیجه ایجاد خلل و فرج مناسب و یکنواخت خاک را امکان پذیر می نماید.
کودهای ترکیبی هیومیک اسید همه عناصر مورد نیاز گیاه برای کشت های مختلف را داراست و باعث جذب سریعتر و بهتر این عناصر توسط ریشه گیاه می گردد. همچنین مقاومت گیاه را در برابر سرما، خشکی و شوری زمین افزایش داده و باعث می شود میوه زودتر رسیده شوند. فروش عمده کود هیومیک اسید پودری در ایران نیز توسط نمایندگی های فروش آن در سراسر کشور صورت می گیرد که به صورت مستقیم بدست مشتریان نیز می رسد.

مرکز فروش عمده کود هیومیک اسید ارگانیک

کود هیومیک اسید چیست؟

کود هیومیک اسید چیست؟هیومیک اسید یک ماده آلی که از لئوناردیت استخراج می شود که از باقی مانده انواع گیاهان در درون زمین و طی فرایند خاصی  بدست می آید. کود غنی شده یا هیومیک به طور طبیعی در خاک تمام نقاط زمین وجود دارد ولی در مناطق خشک کمتر دیده می شود.

کود فرآوری شده یا هیومیک اسید یکی از اجزای تشکیل دهنده مواد هیومیک است و دارای رنگ قهوه ای تیره می باشد. این ماده دارای ترکیب گوگرد، ازت، فسفر و برخی فلزات مانند کلسیم، منیزیم، مس و روی می باشد. کود اسیدهیومیک، مخلوطی از چند ترکیب که دارای خواص شیمیایی شبیه به هم است و اثرات مفیدی بر خاک و رشد گیاهان دارد. لذا یکی از وظایف هیومیک اسید کاهش پی اچ خاک های قلیایی و اسیدی است.

امروزه به دلیل آثار مخرب و زیان بار کودهای شیمیایی بر روی محیط زیست استفاده از آنها کمتر شده و به همین دلیل هیومیک اسید در سراسر دنیا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. لذا در صنعت و کشاورزی به دلیل کاربردهای وسیعی که دارد شاهد گسترش روز افزون و مصرف بالای آن هستیم.

مزایای استفاده از کود هیومیک اسید

مزایای استفاده از کود هیومیک اسیدمزایای استفاده از کود هیومیک اسید بسیار زیاد است که بیشترین مزایای آن مربوط به گیاه و درختان و باغداری و کشاورزی است. مانند:

  • افزایش مواد آلی به خاک
  • بالارفتن قدرت ریشه دهی کیاه و درخت
  • افزایش جذب مواد مغذی توسط گیاه
  • باعث بالارفتن تولید کلروفیل و سبزدانه در برگ گیاه
  • سبب جوانه زنی بهتر بذر
  • تحریک فعالیت مفید میکروبی درون خاک
  • باعث بالا رفتن سلامت گیاه و افزایش تولید محصول
  • افزایش حاصلخیزی خاک
  • باعث کاهش بیماریهای ریشه 
  • ارگانیک و سالم و بیخطر بودن برای محیط زیست، حیوان و گیاه و در نتیجه برای انسان
  • تحریک آنزیم گیاهی
  • حفظ رطوبت خاک
  • افزایش مقاومت خاک به خشکی
  • افزایش فعالیت انتی‌اکسیدانی
  • دارای فسفات و کربن و باعث افزایش میکروفلور و در نتیجه باعث گیاهی سالم است.
  • سبب کاهش مواد سمی مانند فلزات سنگین، هیدروکربن‌ها، و آفت کش‌ها و سدیم 
  • افزایش مقاومت گیاه به شوری آب و خاک
  • سبب کاهش فرسایش خاک
  • افزایش کیفیت محصولات کشاورزی 

مشخصات کود هیومیک اسید اصل

مشخصات کود هیومیک اسید اصل

کود اسید هیومیک دو نوع هیومیک فعال و هیومیک غیرفعال دارد. نوع غیر فعال به صورت مستقیم از لئوناردیت استخراج می شود و در آب قابل حل نیست. نوع فعال از نوع غیرفعال استخراج می شود که دارای حالت پودری و مایع می باشد و در آب حل خواهد شد.  این کود در اشکال مختلف گرانول، مایع و پودری وارد بازار می شود.

  • اسید هیومیک گرانوله به صورت مستقیم از لئوناردیت بدست می آید و از نوع هیومیک غیرفعال است و براحتی در آب حل نمی شود لذا مدت زیادی در خاک باقی می ماند. این مدل از نرخ کمتری نیز برخوردار می باشد.
  • هیومیک اسید مایع از نوع فعال است و براحتی جذب آب می شود.
  • هیومیک اسید پودری نوع مایع به طرق مختلف خشکانیده شده و به پودر تبدیل شده که از نوع فعال است و قیمت آن از گرانور بسیار بیشتر است.

شکل پودری و مایع چون به راحتی در آب حل می شود در سیستم آبیاری استفاده می شود و در خاک نیز باقی نمی ماند. به طور کلی بیشترین کاربرد این ماده مربوط به موارد زیر می باشد.

  • صنعت تصفیه آب 
  • صنعت استخراج نفت
  • صنعت دارو سازی
  • صنعت کشاورزی
  • احیا کردن خاک های آلوده با مواد نفتی و شیمیایی

قیمت کود هیومیک اسید در بازار

قیمت کود هیومیک اسید در بازارقیمت کود هیومیک اسید در بازار بر اساس خلوص و کیفیت و نوع آن متفاوت می باشد. نوعی از این کود که دارای کیفیت بسیار بالا و درجه یک است از نرخ بیشتری برخوردار می باشد. هزینه تولید و میزان عرضه و تقاضا نیز بر نرخ آن تاثیرات بسزایی دارد. 

قیمت هیومیک اسید با نوسانات بسیار زیادی همراه است چون تا رسیدن این کود به دست مشتری واسطه های زیادی قرار خواهد گرفت. این کود در بازار بیشتر وارداتی بوده و به علت اختصاص دادن ارز به آن از قیمت های بالایی نیز برخوردار می باشد. قیمت کود هیومیک اسید خارجی نیز با توجه به کشور سازنده آن متغیر می باشد.

این ماده دارای انواع مختلفی است که هرکدام دارای ویژگی مختص به خود بوده و قیمت های متفاوتی نیز دارد. کشورهایی که از نظر کشاورزی پیشرفته هستند بیشترین تولیدات این محصول را دارند. نرخ این کود را می توان به طرق مختلفی بدست آورد بنابراین برای اطلاع از قیمت بروز این محصول بهتر است به سایت های فروش آن مراجعه کرد. 

فروش کود هیومیک اسید پودری

فروش کود هیومیک اسید پودری

فروش کود هیومیک اسید پودری در فروشگاه هایی که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند عرضه می شود که مشتری می توان آن را در بسته بندی های متنوعی خریداری کند. این فروشگاه های بزرگ و کوچک به صورت پراکنده و متمرکز در سطح شهر وجود دارد که بهترین برندهای ایرانی و خارجی را ارائه می دهند.

ترکیبات هیومیک اسید پودری شامل ۷۵درصد هیومیک اسید، ۵درصد فولویک اسید، ۱۲درصد اکسید پتاسیم است که در تمام محصولات کشاورزی و زراعی مانند سبزیجات، درختان، گیاهان زینتی و گلخانه ای و چمن استفاده می شود.

هیومیک اسید پودری در بسته بندی های ۱۰، ۲۰، ۳۰ کیلویی جهت حمل و نقل راحت عرضه می شود و نوع مایع آن نیز در گالن های ۱، ۴، ۱۰، ۲۰ لیتری است. این کود را می بایست بسته به نوع کاربردی که هر کدام دارند خریداری نمود و به مقدار و اندازه متناسب با نیاز گیاه نیز از آن استفاده کرد. 

خرید کود ارگانیک هیومیک اسید

خرید کود ارگانیک هیومیک اسیدجهت خرید هیومیک اسید یا کود ارگانیک باید به مراکز فروشی که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند مراجعه نمود. مراکز فروش نیز در کار خرید و فروش این محصول هستند و آن را عمده و ارزان از تولید کننده یا وارد کننده خریداری نموده و با نرخ روز در سراسر کشور عرضه می کنند و بدین وسیله به کسب سود خود خواهند رسید. 

خرید و فروش کود پودری به دو صورت بدون واسطه و مستقیم است که هدف نیز رساندن آن به دست مصرف کننده می باشد. فروش کود مایع در بازار بوسیله فروشندگان خرده و عمده صورت می گیرد که در بازار دارای نوعی اعتبار بوده و از این طریق نیز به کسب درآمد می پردازند. 

خریداران کود ارگانیک نیز کسانی هستند که آن را خرده خرید نموده و در محصولات کشاورزی خود از آن استفاده می کنند. برخی دیگر از خریداران عمده نیز هستند که به عنوان واسطه در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند‌.

مرجع خرید و فروش انواع کود

مرجع خرید و فروش انواع کود با مراجعه به مرجع خرید و فروش انواع کود نیز می توان بسته به سلیقه خود و کاربرد این ماده بهترین نوع این محصول را خریداری نمود. اکثرا در مرجع فروش این محصول بدون واسطه و با کمترین قیمت عرضه می شود. لذا جهت خرید کود پودری می توان به این فروشندگان یا سایت فروش آنها مراجعه نمود. 

مراجع خرید و فروش، متخصصین امر در این حوزه هستند که نقش تعیین کننده ای در رفع نیاز بازار و دیگر صنایع مانند کشاورزی دارند. امروزه نیز به دلیل افزایش نوع مختلف کود مراکز مختلفی در این عرصه فعالیت دارند و هرکدام به گونه ای در فروش انواع کود در تلاش می باشند. 

طریقه استفاده از این کود نیز بسته به نوع کود و نوع گیاه متفاوت خواهد بود. مثلا؛ به جهت افزایش میزان جوانه زنی بذر می توان برای صد کیلو بذر ۵۰۰ گرم از پودر هیومیک اسید را در ۱۰ لیتر آب حل نموده و بذر را قبل از کاشت با آن آغشته نمود. همچنین جهت افزایش رشد ریشه و کاهش شوک به علت انتقال گیاه می توان ۵۰۰ گرم از پودر هیومیک را در ۱۰۰ لیتر آب حل و ریشه نشارا در آن غوطه ور کرد.

نمایندگی فروش کود هیومیک اسید آمریکایی

نمایندگی فروش کود هیومیک اسید آمریکایینمایندگی فروش کود هیومیک اسید آمریکایی در نقاط مختلف کشور وجود دارد که برند خود را پشتیبانی نموده و به فروش گسترده می رساند. این کود وارداتی بوده و بعد از وارد شدن به کشور توسط این مرکز بازاریابی شده و با توجه به نیاز هر منطقه بدست مشتریان می رسد.

هیومیک اسید آمریکایی بسیار با کیفیت است که دارای خلوص بالایی بوده و از مرغوبیت خوبی نیز برخوردار می باشد. نماینده نیز با حضور فعال در این عرصه و شناسایی بازار و مشتریان، بازار را به انحصار خود در آورده و هیومیک اسید آمریکایی را به صورت گسترده توزیع می کند. 

در نمایندگی هیومیک اسیدی می توان علاوه بر خرید از مشاورات آنها نیز بهره مند شد و در مورد انواع این محصول و قیمت های آن اطلاع کسب نموده و بهتر خرید نمود. هدف از ایجاد نماینده رساندن محصول با کمترین واسطه و با نرخ مناسب به دست مشتری می باشد. 

فروشگاه اینترنتی انواع کود ارگانیک

فروشگاه اینترنتی انواع کود ارگانیکفروشگاه اینترنتی انواع کود ارگانیک در گوگل فعالیت دارد و با مراجعه به سایت های فروش می توان بهترین برندها را خریداری نمود. امروزه با پیشرفت ارتباطات دیجیتالی و جوامع شاهد حضور اشخاص زیادی در فَضای اینترنت و خرید آنلاین هستیم.

خرید آنلاین به دلیل راحت و ساده بودن آن مورد توجه بسیاری از اشخاص قرار گرفته و مشتری می تواند در کمترین زمان ممکن و با چند کلیک این کود را خریداری نموده و در آدرس مورد نظر خود آن را تحویل خواهد گرفت. 

برای خرید عمده اسید هیومیک مایع و پودری نیز بهتر است از عمده فروشان در فروشگاه های مجازی خریداری نمود و با مقایسه قیمت های بروز در سایت ها نیز بهتر می توان خرید کرد. فروش اینترنتی کود نسبت به حضوری دارای مزایای بیشتری بوده و طرفداران بیشتری نیز خواهد داشت. 

جهت خرید اینترنتی بهتر است به سایت های معتبر که دارای درگاه پرداخت الکترونیک مطمئنی بوده مراجعه و از برندهای معروف نیز خریداری نمود. 

اهمیت استفاده از هیومیک اسید در کشاورزی

اهمیت استفاده از هیومیک اسید در کشاورزیاهمیت استفاده از هیومیک اسید در کشاورزی بسیار بیشتر است چون بیشترین کاربرد این ماده مربوط به کشاورزی می باشد و به عنوان کود در انواع متنوع گیاهان استفاده می شود. کود قوی و طبیعی هیومیک جهت رشد گیاه استفاده می شود و برای درختان، گیاهان کشاورزی، باغچه ها و گلهای آپارتمانی بکار می رود.

چون آهن خاک و دیگر مواد معدنی را برای گیاه قابل جذب می سازد. این ماده در خاک های آهکی و قلیایی تاثیر بیشتری دارد چون مواد معدنی را برای گیاه قابل جذب می کند. در نواحی گرم و خشک اسید هیومیک کمک می کند ریز ارگانیسم های درون خاک فعال شود و رشد گیاه بیشتر شود. از جمله فواید آن برای کشاورزی:

  • تقویت خاک و افزایش حاصلخیزی آن 
  • تقویت گیاه و ریشه
  • کنترل بیماری گیاه در ریشه

گیاه و درخت در دو زمان بیشتر به کود نیاز دارند یک بار در دوره رشد گیاه و درخت و در موقع میوه دهی که سالی دو مرتبه باید کودهی انجام شود.

شرکت پخش هیومیک اسید در بازار داخلی

شرکت پخش هیومیک اسید در بازار داخلیشرکت پخش هیومیک اسید در بازار داخلی وظیفه فروش این محصول را در نقاط مختلف کشور بر عهده دارد. این مرکز با ارائه محصولی با کیفیت نظر بازارهای داخلی را به خود جلب نموده و با جلب اعتماد مشتریان و بررسی و شناخت صحیح بازار و سلیقه مشتری به فروش عمده و توزیع این ماده می پردازد. 

این فعالان عرصه تجاری اقتصادی حجم بالای هیومیک اسید را نگهداری و علاوه بر فروش در کار حمل و نقل و نگهداری آن نیز می باشند. همچنین با ارائه محصولی باکیفیت و قیمت مناسب سعی در کسب رضایت مندی مشتری و کسب اعتبار در بازار هستند. 

این شرکت ها تامین کنندگان بخشی از کشور به این محصول هستند و نیاز بازار را تامین می کنند و علاوه بر عرضه در داخل کشور آن را در بازارهای بین‌المللی نیز توزیع می کنند. علاوه بر صادرات کود هیومیک اسید صادرات کود مرغی نیز توسط این شرکت ها صورت می گیرد. 

بازار بزرگ کود های کشاورزی در ایران

بازار بزرگ کود های کشاورزی در ایرانبا مراجعه به بزرگترین بازار کود کشاورزی در ایران در مراکز استان ها نیز می توان بهتر کود مورد نظر خود را خریداری نمود. در این فروشگاه زنجیره ای که چند فروشگاه در یک زمینه فعالیت دارند بورس انواع کود کشاورزی است و به دلیل عرضه بالا و رقابت در فروشی که وجود دارد می توان بهترین کود را با کمترین قیمت تهیه نمود.

انواع کود کشاورزی طیف وسیعی را شامل می شود که  در برندهای متنوع در این بازار عرضه می شود که می توان در هر اندازه و حجمی آن را خرید کرد. یکی از اولین فروشنده این محصول خود تولید کننده است که با ایجاد خط تولید کود شیمیایی توانسته این ماده را به بهترین نحو ممکن تولید و روانه بازار کند. 

کارخانه تولید کود ارگانیک محصولات خود را به دو صورت آماده و سفارشی به صورت مستقیم وارد بازار می کند و برای خرید از آنها می توان به خود کارخانه یا دفاتر فروش آنها در نقاط مختلف کشور نیز مراجعه نمود یا از سایت آنها خرید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا