خرید مستقیم کود هیومیک اسید پودری

خرید مستقیم کود هیومیک اسید پودری بدون واسطه انجام می شود. در هنگام خرید این محصول باید شناخت مختصری از آن داشته باشیم. خرید عمده کود هیومیک باعث سود آوری بیشتر و قیمت ارزان تر را موجب می گردد. اگر کود هیومیک اسید به صورت مستقیم و عمده ای خریداری شود در کاهش قیمت تاثیر زیادی دارد.

خرید مستقیم  کود هیومیک اسید پودری

آشنایی با انواع کود های مایع

آشنایی با انواع کود های مایع  انواع کود ها از جمله کود مایع هیومیک، اسید آمینه و بیوزر وجود دارد که به صورت مایع هستند. کود هیومیک اسید مایع شوری خاک را کاهش می دهد و باعث افزایش جذب مواد غذایی مثل پتاسیم، کلسیم، فسفر و …. می شود. این نوع کود باعث رشد ریشه و همچنین باعث حفظ و نگهداری آب اطراف ریشه می گردد. این محصول طول دوره آبیاری را بیش تر می کند و خاک را همیشه مرطوب نگه می دارد.

کود اسید آمینه مایع باعث تقویت سیستم ایمنی گیاه می شود. این نوع کود مرغوبیت و کیفیت محصولات کشاورزی را بالا می برد و باعث تحریک گرده افشانی در گل ها می گردد.

کود بیوزر مایع از باکتری به دست می آید که گیاه را تقویت می کند و باعث کاهش آلودگی ناشی از باقی مانده سموم فسفره می گردد و خاک را حاصلخیز تر می کند.

فروش عمده کود هیومیک اسید پودری

فروش عمده کود هیومیک اسید پودری فروش عمده کود هیومیک اسید پودری به صورت غیر مستقیم از طریق سایت اینترنتی آنلاین انجام می شود که نرخ این محصول از طریق سایت ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است. کود هیومیک اسید درجه یک ارزش قیمتی بالایی برای فروش دارد.

کود هیومیک اسید ارزان را می توان از طریق سایت اینترنتی که این محصول را به صورت کلی و جزئی می فروشد خریداری کرد، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت کود داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم و قیمت مناسب این محصول را خریداری کنیم.

کود هیومیک به خاطر کیفیت خوبی که دارد یک محصول پر فروش محسوب می شود. کود با توجه به نوع و برندی که در کارخانه تولید می شود در قیمت های مختلف به فروش می رسد. هرچه مرغوبیت کود هیومیک بیشتر باشد درجه کیفیت عالی را به خود می گیرد و در قیمت گذاری تاثیر بسزایی دارد.

فروش این محصول برای مشتریانی که به صورت جزئی کود هیومیک اسید را می خواهند برای آن ها در بسته بندی مخصوص ارائه داده می شود ولی برای مشتریانی که به صورت کلی خواهان کود هیومیک اسید هستند برای آن ها عمده ای صورت می گیرد. قیمت هیومیک اسید گرانول از میانگین قیمت کود های دیگر بیش تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا