فروشگاه عرضه کود هیومیک اسید گرانول

کودهای شیمیایی انواع مختلفی داشته و هر کدام از آنان بر اساس خصوصیاتی که دارند، به مصرف می رسند. اما آیا با نوع کود هیومیک اسید گرانول، آشنایی دارید؟ می دانید فروشگاه عرضه، به چه صورتی آن را ارائه می دهد؟ قیمت کود اسید هیومیک چند است؟ در ادامه توضیحات همه جانبه ای درباره این محصول خواهیم داد.فروشگاه عرضه کود هیومیک اسید گرانول

ویژگی های استفاده از کود هیومیک اسید گرانول

ویژگی های استفاده از کود هیومیک اسید گرانول اسید هیومیک در حقیقت، باقی مانده مواد ارگانیک هستند که طی فرآیند تجزیه شده اند. آنان را اگر به صورت علمی بخواهیم معرفی نماییم، می گوییم که رنگی قهوه ای دارند و دارای زنجیری بلند و سنگین وزن هستند. این ماده به صورت گرانول، مایع و پودری، ارائه می شود. اما ویژگی های استفاده از کود هیومیک اسید گرانول چیست؟

پیش از پاسخ داده به این سوال، باید گفت کود مورد نظر ما، از موادی همچون گوگرد، کلسیم، منیزیم، ازت، روی، فسفر و نیتروژن تولید شده است. بی تردید این ترکیبات نشان دهنده غنی بودن فرآورده می باشد. ولی، خصوصیاتی که بسیاری از کشاورزان را ترغیب به استفاده از این کود کرده، عبارت هستند از:

  • بستر مناسب برای رشد گیاه فراهم می کند.
  • خاک را حاصلخیز می نمایند.
  • باعث می شود تا گیاهان باغی و زراعی، بازدهی بیشتری داشته باشند.
  • ریشه ها را ترغیب به جذب آب و مواد مغذی بیشتری می کنند.
  • سموم، بیماری ها و آفات را از بین برده که این بر اثر تقویت خاک صورت می گیرد.
  • با به کارگیری از این کود، علناً شاهد جوانه زنی سریع گیاهان خواهید بود.
  • گیاه را در برابر خشکی، شوری و هوای سرد، مقاوم می کند.

خرید انواع کود هیومیک اسید مستقیم از تولیدی

خرید انواع کود هیومیک اسید مستقیم از تولیدی برای این که بتوانید مرغوب‌ ترین نوع محصول را به دست آورید، پیشنهاد ما خرید انواع کود هیومیک اسید مستقیم از تولیدی می باشد. این روش تهیه، مزیت های متفاوتی دارد. مثلاً شما کالایی را می خرید که به گونه ای گارانتی شده است. یعنی از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و سود زیادی برای زمین و محصولات شما خواهد داشت.

از طرفی، با نرخ های ارزان می شود این گونه از کود را به دست آورد. نرخ ها اندکی متفاوت هستند که علت آن برند کالا می باشد. همینطور هیومیک اسید امریکایی با داخلی اندکی از نظر قیمت فرق می کند.

اما بد نیست بدانید، هیومیک اسید در دو نوع اصلی فعال و غیر فعال ارائه می شود. توجه کنید که نوع غیر فعال، در آب مقطر حل نمی شود.

به هر حال، خرید این محصول به صورت عمده و در بسته بندی های اورجینال از این مرجع امکان پذیر است. برای به دست آوردن نرخ و ارائه سفارش، با فروشندگان تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا