دسته‌بندی نشده

کود هیومیک اسید تولید شرکت زرین گستر

شرکت زرین گستر باستان یکی از تولید کننده های بزرگ در زمینه انواع سموم و کودهای هیومیک اسید می باشد که خرید محصولاتش از این فروشگاه با بهترین شرایط امکان پذیر است.
یکی از شرکت هایی که در ایران به تولید انواع سموم کشاورزی و کودهای هیومیک اسید در چند نوع مختلف پود شده، مایع می پردازد، زرین گستر باستان نام دارد که محل احداث آن در شیراز می باشد که از بزرگترین تولید کننده ها به حساب می آید.
این شرکت محصولاتش را با چندین نام تجاری روانه بازار مصرف می کند که نمونه ای از آن هیومیفرست و هیومی پاک می باشد.
تنوع و طرح در محصولات این شرکت زیاد به چشم می خورد و سعی بر این دارد که همیشه نیاز جامعه و مردم را در نظر بگید و با هم اهداف پیش برود.
یکی از بهترین کودها که در این شرکت تولید می شود هیومیک اسید می باشد که مناسب ترین کود در بخش کشاورزی و قابل استفاده در تمامی محصولات و مزارع است.
مواد به کار رفته در آن کاملا ارگانیک و طبیعی و بدون هیچ مواد سمی است که خاصیت نفوذ پذیری بالایی دارد و می تواند به راحتی عناصر مورد نیاز یک خاک را در آن جذب کرده و باعث تقویت و رشد گیاه شود.
شرکت زرین گستر با داشتن گواهینامه استاندارد یکی از بهترین و با کیفیت ترین سموم و کودها را وارد بازارهای داخلی می کند.
این شرکت از بهترین مواد معدنی و آلی در کودهای خود و از مرغوب ترین عناصر برای تولید سم های خود استفاده می کند که محصولاتش از خاصیت و تأثیر گذاری بالایی برخوردار هستند.
امروزه تمامی برند این شرکت با فروش زیادی برخوردار است که باعث شده هر ساله تولید و تنوع در آن افزایش یابد و باعث رونق اقتصادی بیشتر و ایجاد شغل در جامعه شود.
شرکت زرین گستر باستان از طریق نمایندگان خود محصولاتش را در سراسر ایران توزیع و پخش می کند که یکی از معتبرترین مرکزی که این برندها را به فروش می رساند همین سایت است و شما می توانید با بهترین شرایط و تضمین کامل محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.
منبع: بازار کود ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا