کود هیومیک اسید

بزرگترین فروشنده کود هیومیک اسید ایرانی

کود هیومیک اسید، ساختمان خاک و دانه بندی خاک را بهبود و توسعه می بخشد و مزایای بی شماری برای خاک و محصول کاشته شده دارد، به همین علت از توجه ویژه ای برخوردار است. بزرگترین فروشنده کود هیومیک اسید ایرانی، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه کرده و به فروش می رساند.

بزرگترین فروشنده کود هیومیک اسید ایرانی

نحوه تولید کود هیومیک اسید

نحوه تولید کود هیومیک اسید کود هیومیک اسید، یک کود پرمصرف در باغ ها و زمین های کشاورزی می باشد که در اعماق زمین و از بقایای تجزیه شده مواد آلی و ارگانیک به دست می آید.

تولید اسید هیومیک، در واقع از طریق فرآیند گیاخاکسازی یا تولید دوباره خاک گیاه انجام می شود.

کود هیومیک اسید، یک ماده معدنی غنی از موجودات و گیاهان است. تولید کود هیومیک، توسط ارگانیسم ها و در اثر عوامل مختلفی مثل فشار، دما، ترکیبات مناسب آلی و عوامل محیطی، در زمان بسیار طولانی صورت می گیرد.

هیومیک اسید، یک زنجیره مولکولی بلند با وزن سنگین و رنگ قهوه ای می باشد.

وقتی گیاهان و حیوانات از بین می روند، بقایا و مولکول های آن ها برای استفاده ارگانیسم های مختلف در خاک باقی می ماند، پس از گذشت زمان طولانی و تجزیه کامل ماده توسط عوامل مختلف، ماده تغییر شکل پیدا کرده و به هوموس تبدیل می شود. هوموس سه بخش دارد که یکی از بخش های اصلی آن هیومیک اسید می باشد.

هیومیک اسید، در حقیقت طیف گسترده ای از ترکیبات معدنی و آلی گوناگون از جمله فنول ها، پتیدها، اسیدهای نوکلئیک و اسیدهای آمینه هستند، که جمعا یک ترکیب فوق العاده و شگفت انگیز را ساخته اند.

امروزه به دلیل فعالیت های گسترده انسانی، خاک کم ارزش و آلوده شده است، و از طرفی کودهای شیمیایی علاوه بر آلودگی بیشتر خاک، باعث تاثیرات منفی بر روی محصول نیز می شوند. استفاده از کودهای شیمیایی، باعث کاهش املاح و باکتری های مفید خاک شده و همچنین سبب انتقال نیترات به خاک و در نهایت چرخه غذایی انسان می شود. به همین علت، طی چندین سال گذشته در کشاورزی، برای تقویت و بهبود خاک، و در نتیجه برای محصول بیشتر و باکیفیت تر، از کود طبیعی هیومیک اسید که یک نوع کود زیستی محسوب می شود، استفاده می گردد.

کود هیومیک اسید به دلیل مزایا و فوایدی که برای بهبود خاک دارد، به عنوان کود طبیعی زیستی دوست دار طبیعت شناخته شده است.

خرید کود هیومیک اسید ایرانی به قیمت روز

خرید کود هیومیک اسید ایرانی به قیمت روز یکی از کودهای پر اهمیت و مورد استفاده در بخش کشاورزی، کود هیومیک اسید می باشد.

کود هیومیک اسید ایرانی به قیمت روز و با کیفیت بالا برای خرید عمده و جزئی مشتریان عزیز، به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا