کود هیومیک اسید

خریدار کود هیومیک اسید از سایت اینترنتی

یکی از کودهای عالی برای کشاورزان کود هیومیک اسید اصل است. این کود برگرفته از مواد عالی و بهترین گزینه برای رشد گیاهان است و علاوه بر استفاده آن در صنعت کشاورزی، برای گل و انواع گیاهان دیگر نیز مناسب است. عمده خریدار کود هیومیک اسید کشاورزان هستند. پس از استفاده طولانی مدت از زمین کشاورزی، خاک مواد عالی خود را از دست می دهد و نیازمند یک کود مرغوب است تا علاوه بر عملکرد و رشد سریع محصولات، باعث تقویت ریشه و ساقه گیاهان می شود و برای برخی از گل ها و انواع محصولات کشاورزی می توان مورد استفاده قرار گیرد.

خریدار کود هیومیک اسید از سایت اینترنتی

بیشترین کاربرد هیومیک اسید در کشاورزی

بیشترین کاربرد هیومیک اسید در کشاورزیفرمول شیمیایی هیومیک اسید که توسط متخصصان صنعت کشاورزی تولید شده است و باید برای محصولات مختلف، غلظت متعادلی از کود هیومیک اسید مایع، پودری یا گرانولی را مورد استفاده قرار داد. شما باید با فروشنده این محصولات یا فردی که اطلاعات کافی در زمینه کود ها دارد اطلاعات نحوه مصرف و مقدار مورد نیاز برای هر گیاه را به دست آورید و سعی کنید بهترین نوع اسید هیومیک را انتخاب و خریداری کنید. این کود ها برای گیاهان مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

گیاهانی که با هیومیک اسید خارجی سازگار هستند و باعث رشد بیشتر آن ها می شود چه گیاهانی هستند؟

  • پیاز
  • گندم
  • تنباکو و توتون
  • توت فرنگی
  • کاکتوس
  • انواع گل ها و …

اسید هیومیک برای گل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و با طیف گسترده ای از گل ها کاملا سازگار بوده و باعث رشد سریع و گل دهی بهتر و با کیفیت تر آن ها می شود. برای داشتن یک مزرعه پر بار گندم، می توانید از این نوع کودها استفاده کنید. مواد مغذی موجود در این کود برای دانه گندم بسیار مفید بوده و باعث می شود مزرعه گندمی پربار و عالی داشته باشید. دانشمندان عملکرد این کود را برای یک مزرعه که از این نوع کود استفاده نکرده بود، در برابر مزرعه ای که از کود های هیومیک برای رشد گندم ها استفاده کرده بود، محصولات با دانه های درشت تر و باردهی محصولی که از کود هیومیک اسید استفاده کرده بود بیشتر بود. برای رشد بهتر و با کیفیت تر برگ های گیاهان توتون و تنباکو می توانید از این نوع محصول استفاده نمایید. کشاورزان زیادی برای مزرعه توت فرنگی نیز از این کود ها استفاده نموده که نتیجه آن باعث رشد بیشتر شاخ و برگ این گیاه و وزن میوه را بالاتر خواهند برد. پس نتیجه کلی این است که هیومیک اسید بهترین جایگزین برای کودهای شیمیایی و معدنی می باشد که لازمه رشد هر گیاهی است.

خرید اینترنتی هیومیک اسید مایع

خرید اینترنتی هیومیک اسید مایععرضه هیومیک اسید در تهران توسط فروشگاه هایی انجام می شود که در این زمینه فعالیت می کنند. شما به صورت اینترنتی و آنلاین نیز می توانید هیومیک اسید مایع را تهیه نمایید. این کودها در انواع گوناگونی تولید شده اند که نوع مایع آن نسبت به انواع دیگر سریع تر جذب گیاه می شود و در نتیجه عملکرد سریع تری در زمینه رشد گیاهان خواهد داشت. فروش هیومیک اسید به گونه های مختلفی انجام می شود و شما برای خرید باید دقت داشته باشید که شرکت کود تولیدی مجوز آب و خاک و با پروانه بهره برداری معتبری تولید شده باشد.

معرفی فروشگاه های هیومیک اسید به صورت عمده و خرده

معرفی فروشگاه های هیومیک اسید به صورت عمده و خرده هیومیک اسید به هیچ عنوان قابل مقایسه با کوهای دامی نیست و هر یک کیلوگرم آن با ده ها تن کود دامی برابری می کند. خواص این گونه کودها بی شمار است و از جمله خواص آن ها می توان به: نگهداری بیشتر آب در اطراف ریشه گیاه، کاهش دهنده شوری خاک، افزایش دهنده رشد ریشه گیاهان، جلوگیری از خشکی خاک، جذب بیشتر مواد غذایی و … اشاره کرد. موارد ذکر شده تنها بخشی از خواص این نوع کود می باشد.  برای خرید انواع کود به صورت عمده و خرده با بهترین کیفیت و درصد خلوص بالا، با کارشناسان سایت در تماس باشید.

ویژگی های کود هیومیک اسید گرانول

ویژگی های کود هیومیک اسید گرانولاین کودها در سه نوع مایع، گرانولی و پودری در بازار وجود دارد که هر کدام در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کود هیومیک از طریق ریشه جذب گیاه می شود و با تحریک گیاه باعث افزایش رشد ساقه، برگ ها و میوه ها می شود. کاربرد و استفاده این محصول در مناطق خشک بیشتر است و باغداران و کشاورزان زیادی در کشور هستند که با استفاده از این محصول، درختان پربازدهی در هر سال دارند. باکتری های مفیدی در خاک وجود دارد که این کود محیط مناسبی برای رشد آن ها برقرار می کند و با حاصلخیز کردن خاک، رشد گیاه را تسریع می بخشد.

لیست قیمت کود هیومیک اسید بسته یک کیلویی

لیست قیمت کود هیومیک اسید بسته یک کیلوییقیمت کود هیومیک بسته به شرکت سازنده، نوع کود و … متفاوت است. به جهت رشد و تقویت گیاهان و گل های آپارتمانی بسیار مفید بوده و می توانید برای تقویت خاک گلدان از آن استفاده کنید. یکی از قابلیت های مهم این محصول میزان سمی بودن خاک را کاهش داده و به تقویت آن کمک می کند، این کود درخت ها را در برابر خشکسالی و کم آبی مقاوم می کند و به بزرگ تر شدن میوه های درختان و صیفی‌جات کمک می کند. از مزایای دیگر آن، مقاوم کردن گیاهان و درخت ها در برابر بیماری و سرماست.

شرکت های تولید کود هیومیک اسید در ایران

شرکت های تولید کود هیومیک اسید در ایران این کود بر خلاف کودهای شیمیایی دیگر، هیچ گونه عوامل مخربی بر محیط زیست و گیاه نمی گذارد. نوع گرانوله این کودها به نسبت مایع و پودری آن ارزان تر است و نسبت به آن ها بیشتر در خاک باقی می ماند. مدل مایع این کود نیز همان طور که به آن اشاره کردیم، باعث جذب سریع در خاک و ریشه می شود ولی ماندگاری کمتری دارد. در هیومیک اسید پودری، که با خشک کردن نوع مایع این کود به دست می آید، و قیمت بالاتری نسبت به گرانوله دارد ولی به نسبت گرانوله، کمتر در خاک باقی می ماند‌.

بهترین نوع هیومیک اسیددر بازار

بهترین نوع هیومیک اسیددر بازاربهترین نوع هیومیک اسید در موارد دیگری نیز کاربرد دارد. از جمله: صنایع دارویی، صنایع تصفیه آب، صنایع استخراج نفت، احیا کردن خاک هایی که با مواد شیمیایی آلوده شده اند. با بررسی کامل کود هیومیک اسید به این نتیجه می رسیم که این کود، یک محصول ضروری برای کشاورزان، گلخانه داران، باغداران و … است. زیرا علاوه بر کنترل کامل گیاه در برابر بیماری، باعث تقویت و رشد هر چه بیشتر محصولات می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا