کود هیومیک اسید

فروش اینترنتی کود هیومیک اسید به صورت عمده

هیومیک اسید از جمله موادی است که در تمام خاک ها وجود دارد و به عنوان عاملی مؤثر، بر رشد گیاهان و کشاورزی تأثیرگذار است اما میزان این ماده در خاک های مختلف یکسان نیست، به همین علت خرید و فروش کود هیومیک اسید به عنوان جبران کننده این کمبود در خاک برخی از کشورها، از طریق اینترنتی و حضوری انجام می شود.

فروش اینترنتی کود هیومیک اسید به صورت عمده

فروش کود اسید هیومیک آمریکایی

فروش کود اسید هیومیک آمریکاییبهبود کیفیت خاک زمین های کشاورزی، گلخانه ‌ها، باغات، تولیدی های گیاهان زینتی همواره مورد توجه صاحبان آن ها و شرکت های تولید کننده و وارد کننده محصولات کشاورزی بوده است.

یکی از بهترین کودهایی که در سراسر جهان مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده، کود اسید هیومیک آمریکایی می باشد که با کیفیت بی نظیر خود، در کشور ما نیز متقاضیان بسیاری  دارد.

با استفاده از کود هیومیک اسید آمریکایی، هم خصوصیات فیزیکی خاک مانند قابلیت جذب و نگهداری آب ارتقا می یابد و هم بافت و ریشه گیاه تقویت می شود.

فروش عمده و جزیی این نوع کود پرطرفدار در بسته بندی هایی با وزن های متنوع و از طریق حضوری، تماس تلفنی یا اینترنتی و روش های دیگر ارتباطی مربوط به شرکت های معتبر وارد کننده امکان پذیر است.

صادرات کود هیومیک اسید

صادرات کود هیومیک اسید تولید هیومیک اسید در استان های مختلفی از جمله اصفهان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی انجام می شود و سرمایه گذاری در زمینه تولید آن روز به روز در حال افزایش است.

مراکز فروشنده انواع کودهای شیمیایی و ارگانیک در کشور، علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی، تقاضای شرکت های صادراتی را نیز بر عهده دارند و صادرات این محصول نیز ارزآوری و سود بالایی برای شرکت ها به همراه دارد.

صادرات کودهای تولیدشده در کشور به کشورهای همسایه از جهات مختلفی نسبت به دیگر کشورها ارجحیت دارد؛ تعرفه های پایین گمرکی و هزینه حمل و نقل کمتر را می توان از جمله این عوامل دانست.

در حال حاضر کشورهای افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و هند از مهم ترین واردکنندگان کود ایرانی در حجم های بالا می باشند اما با حضور محصولات ایرانی در نمایشگاه ها و بازارهای بین المللی زمینه ی صادرات به کشورهای بیشتری نیز فراهم خواهد آمد.

تولید کود هیومیک اسید در کشور های مختلف

تولید کود هیومیک اسید در کشور های مختلفکشورهای پیشرفته در زمینه کشاورزی از جمله آمریکا، کانادا، آلمان، هلند، فرانسه، ایتالیا، اسپانيا، مجارستان، دانمارک و ترکیه از جمله تولیدکنندگان اصلی کود اسید هیومیک به شمار می روند.

مزایای کود هیومیک اسید چیست و چه عواملی باعث شده کشورهای زیادی تمایل به تولید آن در سطح گسترده داشته باشند؟

این نوع کود، پایه و اساس کاملا طبیعی دارد و برخلاف بسیاری از کودهای شیمیایی با محیط زیست سازگار است.

پایداری و دوام کود اسید هیومیک در زمین های زراعی و باغی بسیار بالاست و در این زمینه نیز از بسیاری کودهای شیمیایی برتر است. 

علاوه بر فواید این کودها برای حاصلخیز کردن خاک، عوامل دیگری نیز موجب ترغیب شرکت ها برای تولید بیشتر می شود؛ کسب سود و درآمد بالا در بازار کشورهای مختلف موجب بالا رفتن میزان تقاضا و در نتیجه گسترش تولید شده است.

اهمیت کود هیومیک اسید در ایران

اهمیت کود هیومیک اسید در ایرانعرضه کود هیومیک اسید اصل در بازار توسط نمایندگی ها و مراکز معتبری انجام می شود و امکان سفارش آن در حجم های مختلف برای خریداران عمده و جزئی وجود دارد.

برخی مهم ترین مواد موجود در کود هیومیک اسید شامل موارد زیر می باشد:

  • کلسیم
  • گوگرد
  • ازت
  • فسفر
  • منیزیم
  • مس
  • روی

هیومیک اسید در خاک همه مناطق جهان، کم و بیش وجود دارد؛ مقدار آن در کشورهای اروپایی به طور متوسط بین 2 تا 4 درصد است و در کشوری مانند اوکراین به 6 درصد نیز می رسد.

اهمیت استفاده از این نوع ماده در خاک ایران، به دلیل کم بودن مقدار آن نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر است؛ مقدار آن در خاک کشور ما کمتر از یک درصد و در برخی موارد کمتر از 0.1 درصد است.

کود پلیت شده مرغی از مرغوب ترین پرفروش ترین کودهایی است که ارزش بالایی برای حاصلخیز کردن خاک کشاورزی و ارتقاء کیفیت کشت گیاهان دارد.

کود پلیت مرغی در واقع ترکیبی از کود مرغی و کودهای ان پی کا (نیتروژن، فسفر و پتاسیم) است که قیمت نیز بستگی به نسبت هر کدام از این نوع کودها و قیمتشان در بازار دارد.

توزیع کود هیومیک اسید گرانول

توزیع کود هیومیک اسید گرانولتوزیع و فروش بهترین نوع اسید هیومیک و کود آن در سه شکل اسید هیومیک جامد، مایع، و گرانول در بازار انجام می شود.

فعالیت گسترده فروشندگان کود هیومیک اسید در کشور، بر لیست قیمت کود هیومیک اسید مایع، جامد و گرانول تأثیرگذار بوده و آگاهی از جدیدترین تغییرات برای خریداری آن ها با قیمت مناسب اهمیت زیادی دارد.

شرکت های بزرگ و معتبری که در زمینه تولید یا واردات کود هیومیک اسید گرانول فعالیت می کنند، سفارشات مشتریان را با ارزان ترین قیمت و گاهاً رایگان ارسال می نمایند و از طرفی کیفیت محصولات ارائه شده آن ها نیز از سایر مراکز در بازار بالاتر است و به همین علت موجب کاهش هزینه مصرف کنندگان می شوند.

استفاده از هیومیک اسید در صنعت استخراج نفت

استفاده از هیومیک اسید در صنعت استخراج نفتموارد استفاده از هیومیک اسید تنها به موارد کشاورزی محدود نمی شود و کاربردهای آن را می توان در صنایع دیگر مانند نفت گاز و پتروشیمی نیز مشاهده نمود.

به عنوان مثل کم کردن میزان چسبندگی گل حفاری توسط این ماده به خوبی انجام می گیرد.

خاک و آب هایی که توسط انواع مواد شیمیایی و نفتی آلوده شده اند را می توان با استفاده از هیومیک اسید احیا نمود.

جداسازی فلزات سنگین مانند اورانیوم از فاضلاب های صنعتی از دیگر کاربردهای هیومیک اسید می باشد.

علوم پزشکی و داروسازی نیز از موارد دیگری است که به صورت ویژه از هیومیک اسیدها بهره می برند.

معمولا کارخانه ها یا شرکت های صنعتی، هیومیک اسید را در حجم بالا سفارش می دهند و به همین علت قیمت نهایی محصول برای آن ها بسیار پایین از قیمت بازار تمام می شود. 

تضمین کیفیت هیومیک اسید مایع در خرید اینترنتی

تضمین کیفیت هیومیک اسید مایع در خرید اینترنتیخرید اینترنتی از سریع ترین روش ها برای تهیه عمده و جزئی هیومیک اسید است که با گسترش فضای مجازی و وسایل الکترونیکی در دسترس اکثریت افراد در اقصی نقاط کشور قرار دارد.

تنوع برندهای هیومیک اسید در این روش خرید، از سایر روش ها بیشتر است و تضمین اصل بودن محصول از ویژگی های بارز این روش به شمار می آید.

تخفیف هایی که در این روش بر قیمت ها اعمال می شود نیز موجب جلب نظر مشتریان می شود.

به طور کلی قیمت هیومیک اسید در بازار داخلی تحت تأثیر سه عامل مهم و اساسی است که شامل موارد زیر می باشد:

  1. نوع هیومیک اسید: جامد (پودری)، مایع، گرانوله
  2. شرکت تولیدکننده: نوسانات قیمت ارز بر برندهای خارجی تأثیر مستقیم دارد.
  3. موارد استفاده: برای گیاه، گل یا درخت باید از نمونه هایی با نسبت ترکیبی مناسب استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا