کود پلیت مرغی

قیمت عمده کود مرغی پلیت شده درجه یک در کارخانه

یکی از بهترین کودهای حیوانی که می توان از آن برای بهبود رشد سبزیجات و میوه ها استفاده کرد، کود مرغی می باشد که این روزها نوع پلیت شده آن به سبب این که فراوری و سپس تقویت شده، موارد استفاده بیشتری دارد؛ شایان ذکر است قیمت کود مرغی پلیت شده درجه یک که در کارخانه های معتبر کشورمان تهیه و تولید می شوند، بسیار مناسب بوده و بهترین گزینه برای کسانی ست که به پرورش سبزیجات و میوه ها مشغول هستند.

قیمت عمده کود مرغی پلیت شده درجه یک در کارخانه

تاثیرات کود npk در کشاورزی

تاثیرات کود  npk در کشاورزی این روزها تمامی کسانی که در صنعت کشاورزی به فعالیت مشغول هستند، به خوبی از تاثیرات کود npk در فرایند رشد محصولات خود آگاهی دارند؛ چرا که یک گیاه و یا بذری که در دل زمین کاشته می شود، برای این که بتواند به بهترین شکل ممکن رشد نماید و با تمامی آفت ها و موانع سر راه خود مبارزه کند، نیاز به مواد مغذی دارد که سه مورد از آن ها بسیار ضروری ست و همین امر موجب تهیه و تولید کود npk شده است.
این سه ماده عبارتند از:

  1. نیتروژن(N): نیتروژن یکی از مواد ضروری ست که به فرایند فتوسنتز گیاه کمک می کند تا با دریافت نور خورشید، کربن دی اکسید و آب، بتواند مواد قندی تولید نموده، آن را ذخیره کند و از آن برای ادامه رشد خود استفاده نماید.
  2. فسفر(P): این ماده برای رشد گیاه، تقویت استحکام ساقه آن و همچنین بالا بردن کیفیت محصول نهایی که به دست می آید تاثیر فوق العاده ای دارد؛ همچنین فسفر با قدرتمند نمودن ریشه های گیاهان آن ها را در برابر آفت های مختلف و هر عامل خارجی که ممکن است موجب از بین رفتن آن شود مقاوم می نماید.
  3. پتاسیم(K): در کشاورزی به پتاسیم عنصر کیفیت گفته می شود؛ چرا که با ترکیبات موجود در خود می تواند موجب بهبود طعم، مزه، رنگ و شکل ظاهری محصول نهایی شود. 

صادرات کود مرغی پلیت شده درجه یک

صادرات کود مرغی پلیت شده درجه یک خوشبختانه در کشورمان کارخانجات معتبری وجود دارند که با استفاده از دانش روز دنیا و استانداردهایی که برای تولید کود طراحی شده اند، توانسته است در زمینه تولید و عرضه کود پلیت مرغی ارگانیک به موفقیت های بی شماری دست پیدا کرده و حتی شروع به صادرات نوع درجه یک این کود به سایر کشورهای جهان نیز نماید.
تحقیقات و پژوهش هایی که در زمینه انواع کودهای حیوانی صورت گرفته، ثابت نموده است که کود مرغی ماده ای بسیار با ارزش است که اگر فراوری شود می تواند در رشد گیاهان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
به عنوان مثال کارایی کود پلیت مرغی برای پسته این روزها ثابت شده است و بسیاری از کسانی که صاحب باغ پسته هستند و در این زمینه به تجارت مشغول می باشند، برای بالا بردن مقاومت درخت در برابر عوامل آسیب زا، از این نوع کود استفاده می کنند.

لیست قیمت کود مرغی خالص

لیست قیمت کود مرغی خالص معمولاً برای کسانی که در زمینه صنعتی کشاورزی به فعالیت مشغول هستند، اطلاع از لیست قیمت کود مرغی خالص از اهمیت فراوانی برخوردار است، چرا که باید بتوانند بودجه خود را در زمینه خرید انواع کود به خوبی برنامه ریزی کرده و سپس اقدام به تهیه آن نمایند.
با وجود این که کشورمان سال هاست در زمینه تولید کود مرغی به فعالیت مشغول است، اما کود مرغی مایع ترکیه ای نیز در میان سایر محصولات تولیدی کشورمان، از طرفداران زیادی برخوردار است و موارد استفاده فراوانی دارد.
در ترکیبات کود مرغی مایع ازت و پتاسیم فراوانی وجود دارد و این یکی از محاسنی ست که کود مرغی نسبت به سایر کودهای حیوانی دارد؛ در واقع می توان گفت وجود ازت و پتاسیم در این کود موجب تغذیه بهتر خاک شده و به رشد گیاهانی که در دل آن خاک قرار گرفته اند کمک شایانی می نماید.

فروشگاه های فروش کود مرغی در ایران

فروشگاه های فروش کود مرغی در ایران یکی از انواع محصولاتی که در فروشگاه های فروش کود مرغی در ایران یافت می شود، کود مرغی گرانوله است؛ یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این ماده از آن برخوردار می باشد این است که به کارگیری آن در صنعت کشاورزی میزان حاصلخیزی خاک را افزایش داده و مقدار مواد مغذی مورد نیاز گیاه را چند برابر می نماید؛ از جمله مهم ترین ترکیباتی که در این کود یافت می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مواد عالی
  • ازت
  • فسفر
  • پتاسیم
  • منگنز
  • آهن
  • روی
  • مس

خط تولید انواع کود مرغی در ایران

خط تولید انواع کود مرغی در ایرانخوشبختانه مدت هاست شاهد فعالیت های گستره خط تولید کود مرغی در ایران هستیم که با استفاده از دانش روز جهانی، بهترین نوع این کود را تولید کرده و در دسترس کشاورزان و باغداران قرار می دهند.
اگر بخواهیم به یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده این محصول اشاره کنیم، باید از کود پلیت مرغی داتیس نام ببریم که انواع گوناگونی از کودهای ارگانیک را با استفاده از کودهای حاصله از مرغ تهیه کرده و روانه بازار می نماید.
یکی از نکته های قابل ذکری که در مورد این کود وجود دارد این است که بسیار سریع تر از کودهای حیوانی جذب خاک می شود و همین امر موجب تسریع در رشد گیاهان شده و عملکرد بهتر آن را رقم می زند.

برترین کود مرغی ارگانیک

برترین کود مرغی ارگانیک خاکی که گیاهان و درختان در آن کاشته شده اند، هر چقدر هم حاصلخیز باشد، اما باز هم نمی تواند تمامی نیازهای گیاهان به مواد مغذی را برآورده نماید و همین امر کشاورزان را بر آن داشته است که از برترین کودهای حیوانی که کود مرغی ارگانیک هم یک نمونه از آن هاست استفاده کرده و به این صورت به رشد گیاهان خود کمک کنند.
یکی از مزیت های فوق العاده ای که در کود مرغی وجود دارد این است که مانند بسیاری از کودهای شیمایی منجر به الودگی محیط زیست نمی شود و چون یک ماده طبیعی و ارگانیک است، به چرخه زیست محیطی هیچ گونه آسیبی وارد نمی آورد.
از آن گذشته یک زمین کشاورزی ممکن است در اثر تداوم کشت و کار در آن، حاصلخیزی خود را به مرور زمان از دست بدهد و در نسل های بعد چندان قابل استفاده نباشد، اما کود مرغی درجه یک و ارگانیک می تواند به بهتترین شکل ممکن عناصر موجود در خاک را زنده و سالم نگه دارد و آن را برای استفاده در سال های آینده حفظ و نگهداری نماید، در واقع می توان گفت این کود به بهبود کیفیت و کمیت خاک کمک شایانی می نماید و از رشد علف های هرز جلوگیری کرده و موجب رونق پرورش محصولات کشاورزی و باغی در زمین های مختلف زراعی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا